Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Tyylikäs Kroatia on Finnmatkojen kesäuutuus 2015

Finnmatkat

Tyylikäs Kroatia on Finnmatkojen kesäuutuus 2015

Julkaistu: 17.06.2014 klo 13:55
Julkaisija: Finnmatkat

Kroatia

Kroatia tekee tyylikkään paluun Finnmatkojen lomavalikoimaan. Ensi kesäksi tarjolle tulee mm. kaksi huippumodernia aikuishotellia Makarskan Rivieralle, sekä ruokaelämyksillä maustettu Tema-vaellus.

– Kroatiasta on viime vuosina tullut yksi Euroopan trendikkäimmistä rantalomakohteista. Sieltä on kuitenkin ollut vaikea löytää hyvätasoista majoitusta. Siksi olemmekin erittäin ylpeitä, että löysimme lopulta kaksi näin loistavaa hotellia aivan rannalta valikoimiimme, kertoo Finnmatkojen tuotteista ja viestinnästä vastaava johtaja Pekka Antila.

Molemmat hotellit, Blue Couples Sensimar Makarska sekä Blue Couples Adriatic Beach, kokevat täysremontin tulevan talven aikana. Keväällä 2015 ne avautuvat täysin uudistettuina swim up -huoneineen, ulkoilmaelokuvateattereineen, spa-osastoineen ja ravintoloineen.

– Täydellinen kohde rentoa ja laadukasta lomaa arvostaville aikuisille, kuvailee Antila.

Kohde sopii myös luonnosta ja kulttuurista kiinnostuneille aktiivilomailijoille. Viikon rantalomaan Kroatiassa on mahdollista yhdistää myös viikon Tema-vaellus.

– Patikkapoluilla pääsee oikeasti lähelle paikallista luontoa ja elämää. Tema-matkan kohokohtia ovat mm. Plitvicen järvien kansallispuisto, Krkan vesiputoukset, gourmet-retki Bracin saarella, sekä Game of Thronesista tuttu Trogir, luettelee Antila.

Finnmatkojen Kroatia
-Lennot Helsingistä Splitiin Jet Timella perjantaisin 8.5.-2.10.2015. Lentoaika n. 3 tuntia.
-Hotelleja yhdeksässä eri lomakohteessa: Baska Voda, Brela, Igrane, Makarska, Pdgora, Tucepi, Split, Brac ja Hvar. Osa hotelleista on varattavissa 26.6. alkaen, loput tulevat myyntiin syksyllä.
-Tema-uutuus: Vaellus Kroatiassa

Kuvia:
Finnmatkat:
TEMA: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0005109

Lisätietoja: Finnmatkat, tiedottaja Salla Salo p. 030 360 302

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä ja se järjestää vuosittain noin 280 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia TUI Travel PLC:tä.