Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » TRESemmé-uutuussarja hoivaa hiuksia luonnollisesti kookoksella ja Aloe Veralla

TRESemmé

TRESemmé-uutuussarja hoivaa hiuksia luonnollisesti kookoksella ja Aloe Veralla

Julkaistu: 08.03.2016 klo 09:00
Julkaisija: TRESemmé

Luonnollisennäköinen hiukset ovat selkeästi yksi muotialan trendeistä tällä hetkellä. TRESemmé tuo kauppoihin huhtikuussa 2016 salonkilaatuisen TRESemmé Expert Selection Botanique -tuotesarjan, joka sisältää luonnollisia kookoksen ja Aloe Veran ainesosia. Hiustenhoito tapahtuu hellävaraisesti ilman silikonia, parabeenejä tai väriaineita.

TRESemmé Expert Selection Botanique -shampoo ja -hoitoaine sisältävät kookosöljyä, joka on noussut valtavaan suosioon erityisesti ihonhoidossa sen kosteuttavien ja ravitsevien vaikutusten ansiosta. Näin ollen trendikäs kookosöljy on tervetullut uutuus hiustenhoitotuotteissa. Botanique-tuotteet sisältävät myös kookosmaitoa sekä Aloe Vera -uutetta – luonnollisia ainesosia, jotka tunnetaan niiden hoitavista vaikutuksista.

TRESemmé Expert Selection -sarjan tuotteet tuovat kampaamoalan viimeisimmät trendit kuluttajille, jotka haluavat hiustenhoitotuotteiltaan tinkimätöntä salonkilaatua kuitenkin kohtuulliseen hintaan. Botanique-uutuussarjan shampoo ja hoitoaine puhdistavat hiukset hellävaraisesti jättäen ne hyvinvoivan ja pehmeän tuntuisiksi. Tuotteet sopivat erilaisten hiustyyppien hoitoon. Hiustenhoitohetken kruunaa hienostunut kookoksentuoksu.

Kevät tuo mukanaan myös pakkausuudistuksen. Entistä kätevämmät 500 ml:n TRESemmé-shampoo- ja -hoitoainepullot ovat monelle mieluinen uudistus: Hiustenhoitotuotteet voi päivittää entistä joustavammin hiustenhoitotarpeisiin ja hiustyyliin sopiviksi.

TRESemmé Expert Selection Botanique -shampoo

• Suositushinta: 5,49 €
  • Jakelu: hyvin varustellut päivittäistavarakaupat huhtikuusta 2016 alkaen

TRESemmé Expert Selection Botanique -hoitoaine

• Suositushinta: 5,49 €
  • Jakelu: hyvin varustellut päivittäistavarakaupat huhtikuusta 2016 alkaen

Lisätiedot TRESemmé-tuotemerkistä:
Milla Hyryläinen
Unilever Finland Oy
Sähköposti: milla.hyrylainen@unilever.com
Puhelinnumero: 050 331 3503

Tuotekuvat voi ladata kuvapankista:
www.mediabanken.se
Käyttäjätunnus: Unilever
Salasana: SFPictures

Unilever

Yli 190 maassa toimiva Unilever on yksi maailman johtavia päivittäistavaroiden tuottajia. Yhtiön elintarvike-, hygienia- ja kodinhoitotuotteita käyttää yli kaksi miljardia ihmistä päivittäin ja 70 % maailman kotitalouksista. Unileverin tuotevalikoimaan kuuluu maailman tunnetuimpia tuotemerkkejä, kuten Knorr, Omo, Dove, Sunsilk, Hellmann's, Lipton, Magnum, Rexona ja Axe. Suomessa valikoimaa täydentävät Turun Sinappia sekä Ingmanin jäätelöt. Unilever työllistää yli 173 000 henkilöä ympäri maailman, joista noin 270 toimii Suomessa. Unilever on noteerattu Dow Jones Sustainability World -indeksissä jo 14 vuotta peräkkäin.

Lisätietoja Unilever Sustainable Living Plan -ohjelmasta: www.unilever.com/sustainable-living/

Lisätietoja Unileveristä ja sen tuotemerkeistä: www.unilever.fi, www.unilever.com