Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Tonttulakki vaihtuu sombreroon Meksikossa

Julkaistu: 11.09.2014 klo 12:15
Julkaisija: Finnmatkat

Meksiko

Joulun ajan lämpimien rantalomapakettien hankinta käy kuumimmillaan juuri nyt. Ensin täyttyvät paikat kaukokohteisiin, joista suosituin joulumaa on Thaimaa. Myös Meksiko kasvattaa suosiotaan, ja tonttulakki vaihtuukin entistä useammin sombreroon.

– Meksikohan on juuri nyt hyvin trendikäs niin muodissa kuin ruoassakin. Tämä näkyy myös matkailussa. Finnmatkat on kasvattanut tulevalle talvelle Meksikon-lomien tarjontaa noin 30 prosenttia viime talveen verrattuna, kertoo Finnmatkojen tiedottaja Salla Salo.

Lempeä ilmasto, upeat rannat, erinomaiset snorklausvedet ja värikäs maya-kulttuuri ovat Jukatanin niemimaan ehdottomia matkailuvaltteja. Meksiko on vahvistanut asemaansa myös lapsiperheiden lomakohteena, kun sinne on avattu uusia, tasokkaita perhehotelleja, joissa kaikki on mietitty pientenkin matkalaisten näkövinkkelistä. Meksikosta löytyy esimerkiksi Finnmatkojen ensimmäinen viiden F:n Blue Village.

– Moniin hotelleihin sisältyy Meksikossa all inclusive, eli kaikki ateriat ja välipalat juomineen kuuluvat matkan hintaan. Joulu lämpimällä rannalla, ilman tiskaamista ja ruuanlaittoa, on lahja, joka lämmittää koko perhettä pitkään, sanoo Salo.

Koko perheen joululahjavinkki:

Finnmatkojen talven 2014-15 suosituimmat lomakohteet TOP5:
1. Kanariansaaret
2. Thaimaa
3. Egypti
4. Kap Verde
5. Meksiko

Lisätietoja: Finnmatkat, tiedottaja Salla Salo p. 030 360 302

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä ja se järjestää vuosittain noin 280 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia TUI Travel PLC:tä.