Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Tiskialtaan sihti auttaa pitämään pesualtaan puhtaana ja viemärin vetävänä!

Sinituote Oy

Tiskialtaan sihti auttaa pitämään pesualtaan puhtaana ja viemärin vetävänä!

Julkaistu: 08.10.2014 klo 12:27
Julkaisija: Sinituote Oy

SINI-uutuus helpottaa keittiön pesualtaan siistinäpitoa ja kerää roskat ja ruoantähteet. Se on hygieeninen, helppo käyttää ja vaihtaa. Iso tiskialtaan sihti sopii yleisempiin  9 cm pohjaventtiilillä varustettuihin keittiön pesualtaisiin.

Pesualtaan pohjaventtiiliin kertyy helposti biojätettä, jonka puhdistaminen on epämiellyttävää. Pesualtaan sihti on kätevä apuväline, joka auttaa pitämään venttiilin puhtaana ja viemärin vetävänä. Sen puhdistus sujuu hygieenisesti likaan koskematta.

Sihti on niin ohut, että pesuvesi huuhtoutuu sen sisään esteittä. Leveä reunus kerää jätettä ja estää sen putoamisen viemärinaukkoon. Sihti kiinnittyy itsestään märkää pesuallasta vasten ja pysyy lujasti kiinni. Sihdin vaihtaminen on helppoa sen reunassa olevan sormikolon ansiosta.

Sihti on valmistettu kierrätettävästä muovista ja sen vaihtoväli on käytöstä riippuen noin 1-2 viikkoa. Sihdit myydään viiden kappaleen pakkauksessa ja niitä on saatavilla kolmessa erilaisessa kuosissa.

------------------------------

Lisätietoa:

Sinituote Oy, Tommi Pätynen, verkkoviestinnän asiantuntija, p. 019 7600 218, tommi.patynen@sinituote.fi

Suomalainen perheyritys Sinituote Oy on Pohjoismaiden johtava siivousvälineiden, vaatehuollon tuotteiden ja autonhoitotarvikkeiden valmistaja ja markkinoija. Sinituote panostaa voimakkaasti tuotekehitykseen ja tuo jatkuvasti markkinoille uusia välineitä kodin siivouksen, järjestyksen ja toimivuuden ylläpitoon. Yrityksen tavoitteena on tehdä suomalaisten kotien arjesta vähän helpompaa. Ympäristöystävälliset SINI-tuotteet ovat kestäviä ja pestäviä, ja ne on kehitetty suomalaisille sisustusmateriaaleille ja suomalaisille kodeille. Valtaosa yrityksen markkinoimista tuotteista on kotimaisia Avainlipputuotteita.