Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Tiedote: Terveet hiukset Wella Professionals Elements Hair Strengthening -seerumilla

Wella Professionals

Julkaistu: 12.10.2015 klo 13:58
Julkaisija: Wella Professionals

Tänä syksynä Wella Professionals esittelee ylpeänä uuden Elements Hair Strengthening -seerumin, joka vahvistaa jokaista yksittäistä hiuskuitua, antaa tuuheutta ja auttaa tasapainottamaan hiuspohjaa. Wella Professionals Elements on tuotesarja, joka ei sisällä sulfaatteja, parabeeneja eikä keinotekoisia väriaineita, tinkimättä kuitenkaan lopputuloksesta.

Elements-seerumi sisältää luonnollista saarnipuu-uutetta – voimakasta antioksidanttia, joka auttaa vähentämään vapaiden radikaalien haittavaikutuksia ja rauhoittamaan hiuspohjaa. Antibakteeristen ominaisuuksiensa ansiosta saarnipuu-uute tasapainottaa hiuspohjaa ja edistää sen hyvinvointia. Seerumi sisältää lisäksi pantenolia eli B5-provitamiinia, joka imeytyy syvälle hiuksen sisään, korjaa keratiinirakennetta ja sitoo kosteutta hiukseen. Tuloksena ovat sileät ja terveen näköiset hiukset, jotka on ravittu tyvestä latvoihin.

Kun Elements-seerumia käytetään yhdessä Elements Renewing -shampoon ja -hoitoaineen kanssa, tuloksena on 85 % vahvemmat hiukset verrattuna ei-hoitavan shampoon käyttämiseen. Pestyäsi hiukset shampoolla ja hoitoaineella, levitä seerumia suoraan hiuspohjaan ja hiusten tyveen. Hiero virkistävä geelimäinen tuote pyörivin liikkein hiuspohjaan ja muotoile hiukset haluamallasi tavalla. Dermatologisesti testattu seerumi sopii kaikille hiustyypeille.

Hair Strengthening Serum on uusin tulokas Wella Professionals Elements -sarjaan, joka on kehitetty kuluttajille, jotka etsivät luonnollisempia vaihtoehtoja päivittäiseen hiustenhoitoonsa, mutta eivät halua tinkiä lopputuloksesta. Vastatakseen näihin tarpeisiin Wella on kehittänyt tuotesarjan, jolla saa aikaan ensiluokkaisen lopputuloksen, ilman tiettyjä kosmetiikassa yleisesti käytettyjä kemikaaleja.

Wella Professionals Elements -tuotesarja sisältää päivittäisessä hiustenhoidossa käytettävät tuotteet:

• UUSI! Hair Strengthening Serum: tehokas seerumi, joka vahvistaa yksittäisiä hiuskuituja, tuuheuttaa ja auttaa hiuspohjan tasapainottamisessa. Suositushinta: 45 euroa (100 ml).

• Renewing Shampoo: ravitseva shampoo, joka ylläpitää hiusten kosteutta tyvestä latvoihin. Suositushinnat: 18,90 euroa (250 ml) ja 5,10 euroa (30 ml:n matkakoko).

• Renewing Conditioner: kevyt hoitoaine, joka vahvistaa hiuksia sisältäpäin ja auttaa ylläpitämään hiusten luonnollista elinvoimaa. Suositushinnat: 22,90 euroa (200 ml) and 5,10 euroa (30 ml:n matkakoko).

• Renewing Mask: korjaava naamio, joka auttaa palauttamaan ja säilyttämään hiuksen rakennetta ja luonnollista vahvuutta. Suositushinnat: 22,90 euroa (150 ml) ja 5,10 euroa (30 ml:n matkakoko).

• Conditioning Leave-In Spray: pyyhekuiviin hiuksiin käytettävä kevyt hoitosuihke, joka auttaa selvittämään takkuja ja suojaamaan hiuksia päivittäisiltä vaurioilta. Hoitoaineen kevyt pito auttaa hiusten muotoilussa. Suositushinta: 22,90 euroa (150 ml).

Elements Hair Strengthening Serum on saatavilla Wella-kampaamoista lokakuusta 2015 lähtien.

Lisätiedot, kuvat ja tuotenäytteet:

Elena Pallaskivi
Hill+Knowlton
elena.pallaskivi@hkstrategies.com

Cecilia Kjøller Rasmussen
Communications Manager Wella Nordic
Puh. +46 8-5352-8884
rasmussen.ck@pg.com

Lisätietoja Wellasta, Procter & Gamblen kampaamotuoteyksiköstä
Wella on ollut kampaamotoiminnan sydämessä perustamisvuodestaan 1880 lähtien ja vaikuttanut kampaamotoimialaan innovaatioilla, luovalla inspiraatiolla ja ammattitaitoisella koulutuksella, jota se on tehnyt läheisessä yhteistyössä kampaamojen kanssa. Wellan tuotteita ovat seuraavat johtavat ja luotetut brändit: Wella Professionals, Sebastian Professional, Sassoon Professional, Clairol Professional, Nioxin sekä System Professional. Tuotteitamme ja palveluitamme myydään yli sadassa maassa maailmanlaajuisesti, ja teemme miljoonien hiusmuotoilijoiden ja heidän asiakkaidensa hiusväri-, hoito- ja muotoilu-unelmat toteen joka päivä. Lisätietoja Wellasta on löydettävissä osoitteessa www.wella.com