Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » TIEDOTE: Näin syntyi Blumarine kevät/kesä 2016 -malliston grunge-henkinen hiustyyli Wella Professionals EIMI -muotoilutuotteilla

Wella Professionals

Julkaistu: 01.10.2015 klo 10:57
Julkaisija: Wella Professionals

Milanon muotiviikon kulisseissa yhdessä Wella Professionalsin globaalin luovan johtajan Eugene Souleimanin kanssa

Blumarine kevät/kesä 2016 -malliston näytöksessä lavalla nähtiin Eugene Souleimanin luoma kaunistelematon ja huoleton hiustyyli, joka toimi hienosti vastapainona vaatteiden feminiinisen ja kukallisen estetiikan kanssa.

Tässä hiustyylissä on vaikutteita 80-luvun Brooke Shieldsin ja Jerry Hallin kampauksista, mutta se on enemmän grunge-henkinen. Kampauksessa on tietynlaista huolettomuutta, joka saa sen tuntumaan paljon modernimmalta. Siinä ei tavoitella täydellisyyttä, vaan hiustyylin on tarkoitus näyttää siltä, että se oli joskus täydellinen, mutta muutaman päivän jälkeen siitä on tullut paljon rennomman ja eletymmän näköinen”, kertoo Eugene Souleiman.

“Tämä hiustyyli muodostuu kahdesta toisistaan selvästi erottuvasta rakenteesta. Hiukset ovat kostean näköiset edestä, mikä antaa niille hieman maskuliinisuutta, ja hiusten satiinimainen rakenne muuttuu sitä kuivemmaksi mitä lähemmäs siirrytään latvoja”, jatkaa Souleiman.

Näin luot Blumarine kevät/kesä 2016 -malliston hiustyylin:

1. Käytä kampauksen pohjalla EIMI Perfect Setting -föönausnestetta. Suihkuta föönausnestetta kosteiden hiusten tyveen ja asettele hiukset käsin toiselle sivulle.

2. Jaa hiusten takaosa kahteen osaan, kieritä kaksi hiussuortuvaa ja suihkuta niihin EIMI Stay Essential -hiuskiinnettä. Kiinnitä hiussuortuvat pinneillä päälaelle ennen hiusten kuivaamista. Näin saat luotua rakenteen, jossa on liikettä ja pehmeää, luonnollista taipuisuutta ilman, että kampaus näyttää siltä, että sen tekemiseen on käytetty papiljotteja.

3. Kun hiukset on kuivattu, laske ne alas ja haro sormilla hiukset läpi ravistellen niitä sivulta toiselle. Näin hiukset saavat ilmavuutta ja niiden rakenne jämäköityy. Suihkuta tämän jälkeen lisää hiuskiinnettä hiusten tyveen, joka saa hiukset näyttämään kostealta ja tasoita kämmenellä.

4. Viimeistele hiustyyli suihkuttamalla EIMI Dry Me -kuivashampoota hiusten latvoihin, joka antaa niille pehmeyttä, rakennetta ja liikettä.

EIMI on hiusmuotoilun uusi avainsana. EIMIn ansiosta voit olla oma itsesi ja tulkita maailman viimeisimpiä trendejä omalla tavallasi. EIMI Root Shoot -tyvivaahdon lanseerauksen myötä EIMI-muotoilutuotesarjaan kuuluu nyt 25 tuotetta. EIMI on yksilöllisyyden juhlaa, mikä tekee vaikuttavasta kevät/kesä 2016 -muotiviikosta ihanteellisen tilaisuuden tälle uutuusbrändille.

Kaikkien EIMI-tuotteiden suositushinta on 21,90 euroa. EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla kaikissa Wella-kampaamoissa. Uutuustuote EIMI Root Shoot on myynnissä syyskuusta 2015 lähtien. Kysy lisätietoja kampaajaltasi tai käy osoitteessa www.wella.com/speakEIMI.

Tuotteet:

• EIMI Perfect Setting -föönausneste (150 ml)
  • EIMI Stay Essential -hiuskiinne (300 ml)
  • EIMI Dry Me -kuivashampoo (normaalikoko 180 ml / matkakoko 65 ml)

Päästylisti: Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja (Care & Styling)

Saat kaiken ajankohtaisen tiedon myös Wella Professionalsin sosiaalisen median kanavista:
Twitter: @WellaPro
Instagram: WellaHair
Facebook: https://www.facebook.com/WellaProfessionals
Youtube: https://www.youtube.com/WellaProfessionals

Kuvat näytöksestä saat ladattua näistä linkeistä:

High res:https://hkstrategies.egnyte.com/fl/0s38IhInb1