Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » TIEDOTE: Esteban Cortazarin kevät/kesä 2016 -malliston heimo-/teknohenkiset hiustyylit syntyivät Wella Professionals EIMI -muotoilutuotteilla

Wella Professionals

Julkaistu: 08.10.2015 klo 14:57
Julkaisija: Wella Professionals

Pariisin muotiviikon kulisseissa yhdessä Wella Professionalsin globaalin luovan johtajan Eugene Souleimanin kanssa

Esteban Cortazarin kevät/kesä 2016 -malliston näytöksessä lavalla nähtiin Eugene Souleimanin yhdessä vaatesuunnittelija Esteban Cortazarin kanssa luoma hiustyyli, joka sai inspiraationsa näytöksen rytmikkäästä, lähes heimohenkisestä musiikista. Souleiman hyödynsi hiustyylissä monimutkaisia, kulmikkaita ja graafisia muotoja, jotka yhdessä keinotekoisten pythoninnahkaisten yksityiskohtien kanssa onnistuivat välittämään Cortazarin kokoelmassa nähdyn käärmeennahkateeman.

“Näytöksen musiikkia kuunnellessamme tiesimme, että hiustyylin tulee olla voimakas. Cortazar myös halusi tehdä jotakin todella luovaa. Siksi loimme tämän heimo-/teknohenkisen hiustyylin, joka selvästi erottuu muista muotiviikoilla nähtävistä kampauksista. Se on erittäin voimakas, kiiltävä ja samalla hyvin leikkisä – hiusten jokainen osio on erilainen, kuten myös jokainen malli”, Souleiman kertoo.

Näin luot Esteban Cortazarin kevät/kesä 2016 -malliston hiustyylin:

1. Käytä kampauksen pohjalla EIMI Perfect Setting -föönausnestetta, jotta hiuksia on helpompi käsitellä. Tee siksakin muotoinen jakaus keskelle päätä käyttäen apuna vettä ja piikkikampaa. Jaa hiukset sen jälkeen tarkasti neljään pitkittäiseen osioon. Lopputuloksena olisi tarkoitus syntyä neljä siistiä poninhäntää niskaan.

2. Suihkuta jokaiseen osioon reilusti EIMI Super Set -hiuskiinnettä, joka tekee hiuksista helpommin käsiteltävät ja lisää niihin kiiltoa. Hiustyylissä on tarkoitus olla kiiltoa ja tarkat jakaukset. Sen kuuluu myös näyttää siltä, että hiukset olisi letitetty, vaikka oikeasti kampauksessa käytetään sidontatekniikkaa. Sido hiukset tiukasti noin tuuman kokoisissa osioissa, ja tee sama toimenpide jokaiselle siksakin muotoiselle osiolle. Jätä latvat vapaiksi.

3. Suihkuta hiusten latvoihin SP LuxeOil Light Oil Spray -suihketta ja käsittele hiukset suoristusraudalla. Sido poninhännät tyvestä latvoihin narulla. (Näytöksessä käytettiin keinotekoisia pythoninnahkaisia suikaleita.)

4. Viimeistele kampaus suihkuttamalla hiuksiin lisää SP LuxeOil Light Oil Spray -suihketta ja viimeistele lopuksi kampaus EIMI Sculpt Force -muotoilugeelillä, joka antaa hiuksille maksimaalisen kiillon.

EIMI on hiusmuotoilun uusi avainsana. EIMIn ansiosta voit olla oma itsesi ja tulkita maailman viimeisimpiä trendejä omalla tavallasi. EIMI Root Shoot -tyvivaahdon lanseerauksen myötä EIMI-muotoilutuotesarjaan kuuluu nyt 25 tuotetta. EIMI on yksilöllisyyden juhlaa, mikä tekee vaikuttavasta kevät/kesä 2016 -muotiviikosta ihanteellisen tilaisuuden tälle uutuusbrändille.

Kaikkien EIMI-tuotteiden suositushinta on 21,90 euroa. EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla kaikissa Wella-kampaamoissa. Uutuustuote EIMI Root Shoot on myynnissä syyskuusta 2015 lähtien. Kysy lisätietoja kampaajaltasi tai käy osoitteessa www.wella.com/speakEIMI.

Tuotteet:

• EIMI Perfect Setting -föönausneste (150 ml)
  • EIMI Super Set -hiuskiinne (300 ml)
  • EIMI Sculpt Force -muotoilugeeli (125 ml)
  • SP LuxeOil Light Oil Spray -suihke (75 ml)

Päästylisti: Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja (Care & Styling)

Kuvat näytöksestä saat ladattua näistä linkeistä:
Low res: https://hkstrategies.egnyte.com/fl/Prb67fuDLf
High res: https://hkstrategies.egnyte.com/fl/T9gI67C0AL

Lisätietoja, kuva- ja näytepyynnöt:

Elena Pallaskivi
Hill+Knowlton