Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Tahko valittiin Suomen parhaaksi hiihtokeskukseksi

Kuopio-Tahko Markkinointi

Tahko valittiin Suomen parhaaksi hiihtokeskukseksi

Julkaistu: 31.03.2016 klo 15:09
Julkaisija: Kuopio-Tahko Markkinointi

Tahko valittiin Suomen parhaaksi hiihtokeskukseksi säästämiseen keskittyneen verkkosivuston CUPONATIONin toteuttamassa kilpailussa. Listaus Suomen hiihtolomakohteista tuotettiin bloggaajien, kaupunkien ja matkakeskusten avulla. Äänestykseen mukaan pääsi kaikkiaan 39 kohdetta ympäri Suomen. Listauksen kohteet valittiin erityisesti kotimaassa pienellä budjetilla hiihtolomia viettäviä lapsiperheitä silmällä pitäen. Itse äänestys toteutettiin verkossa.

Paras hiihtokeskus -äänestyksen lisäksi valittiin myös paras hiihtolomakohde, paras kylpyläkohde sekä paras sisäleikkipaikka. Kaiken kaikkiaan ääniä annettiin yli 800 kappaletta. Tahkon valtteina äänestyksessä olivat mm. saavutettavuus, hyvätasoiset laskettelu- ja hiihtomahdollisuudet, useat ilmaiset ja monipuoliset aktiviteetit sekä alueella liikennöivä ilmainen Skibussi.

” Valinta lämmittää, mutta ei yllätä. Tahkolla on tehty pitkäjänteistä työtä olosuhteiden ja palvelun parantamisen suhteen. Viime aikoina toimenpiteitä on tehty myös erityisesti lapsiperheiden viihtymisen eteen”, iloitsee Tahkonrinteiden liiketoiminnanjohtaja Pasi Martikainen.

Katso äänestyksen tulokset: http://www.cuponation.fi/hiihtoloma-aanestys

Tahkon hiihtokausi jatkuu pitkälle huhtikuuhun

Tahkolla on tiedossa kaikkien aikojen vilkkain huhtikuu. Laskettelurinteet ovat täydellisessä kunnossa ja tiedossa on mielenkiintoisia tapahtumia kuten mm. ExtremeRun sekä Pöydällätanssin SM-kisat Pehkubaarin 20 vuotisjuhlien yhteydessä. Myös artistikattaus on aivan maan kärkitasoa ja monipuolisia aktiviteetteja on tarjolla kaiken ikäisille.

Lue lisää Tahkon huimasta huhtikuusta: http://www.kuopiotahko.fi/tahko/huhtikuu/

Wille Markkanen, Kuopio-Tahko Markkinointi Oy, p: 044 553 7775

Kuva: Kuopio-Tahko Markkinointi Oy