Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Suurin koskaan Pohjoismaissa tehty Delta 88 IPS-moottorijahti saatavana Boat Worldista

Oy Otto Brandt Ab

Julkaistu: 11.12.2013 klo 12:00
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Suurin koskaan Pohjoismaissa valmistettu moottorijahti, Delta Powerboatsin Delta 88 IPS teki onnistuneen Itämeren neitsytmatkansa ja on nyt tilattavissa sitä Suomeen maahantuovalta Boat Worldilta Helsingin Lauttasaaresta.

Delta premium -veneet ovat Skandinavian nopeimmin kasvava moottorivenemerkki

Delta-brändin tunnusmerkkejä ovat moderni design, mukavuus, kestävyys, suorituskyky ja luokkansa johtava polttoainetaloudellisuus. Delta on tunnettu ajattomasta tyylistään, pohjoismaisesta muotokielestään ja laadukkaista sisustusmateriaaleistaan. Sekä Delta 54- että uuden 88 IPS -veneen rungot on tehty kokonaan hiilikuidusta. Materiaali tekee niistä äärimmäisen kestävät ja kevyet, jolloin polttoaineenkulutus pienenee ja käyttöaika pitenee.

Delta 88 IPS - Suurin koskaan Pohjoismaissa valmistettu moottorijahti

Malliston uusin tulokas Delta 88 IPS teki juuri onnistuneen neitsytmatkansa yli 2 vuoden suunnittelun ja rakentamisen jälkeen. Rungoltaan 88-jalkainen moottorijahti on lähes 10 metriä pidempi kuin siskonsa Delta 54 IPS. Jättiläisjahti on hyvin tunnistettavissa Deltaksi, sillä sen suunnittelija Lars Modin on suunnitellut muitakin Deltan mallistossa olevia veneitä. Delta 88 IPS –jahdissa on yhteensä tilaa 10 hengelle. Siinä on neljä hyttiä alakannella ja niissä jokaisessa on oma kylpyhuone. Yläkannella on ruokailutila kahdeksalle hengelle sekä iso olohuone. Takakannelle mahtuu iso ruokailuryhmä.

Suomessa Delta-veneitä edustaa Boat World

Boat Worldilla (ent. Telva Marine) on pysyvä myyntinäyttely Helsingin Lauttasaaressa. Delta-mallistosta on tällä hetkellä nähtävillä on mm. Delta 26 Open.

Casimir Tallqvist, Boat World, puh. 020 7756 524, casimir.tallqvist@boatworld.fi

Veneentekijäntie 5 00210 Helsinki

www.boatworld.fi, www.otto-brandt.fi

Video Delta 88 IPS

Tekniset tiedot

Suunnittelija: Lars Modin

Materiaali: Hiilikuitu

Runkopituus: 23,9 m

Leveys: 6,2 m

Paino: 40 000 kg

Polttoainesäiliöt: 2 x 3000 litraa

Kulkunopeus: 30 solmua

Moottorit

3 x Volvo Penta IPS 1200 / 38 solmua

Otto Brandt-konserniin kuuluvat BIKE WORLD ja Telva Marine vaihtoivat yhteiseksi markkinointinimekseen BIKE & BOAT WORLD. Telva Marine jatkaa Lauttasaaressa uudella BOAT WORLD -nimellä. BIKE & BOAT WORLD on Suomen johtava moottoripyörä-, mönkijä- ja venetalo, joka tarjoamaan asiakkailleen entistä laajemman valikoiman motorisoituja vapaa-ajantuotteita sekä niiden keskinäistä vaihtokauppaa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki