Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Suukkoja talouspyyhkeessä!

Lotus Pehmopaperit

Suukkoja talouspyyhkeessä!

Julkaistu: 21.01.2016 klo 13:33
Julkaisija: Lotus Pehmopaperit

Lotus tuo ystävänpäivän kynnyksellä uuden Lotus Emilia Design FUN -talouspyyhkeen kauppoihin. Pirteää ja hyväntuulista talouspyyhettä koristaa Vallilan Angelina-kuosi, jossa pääosassa ovat herkulliset huulet. Kuosin värimaailma tuo piristystä talven keskelle.

Lotuksen ja Vallilan yhteistyö tuo kauppoihin uuden Angelina-kuosin. Kuosi on osa Vallilan Ilon barrikadit -kokoelmaa, joka on täynnä värejä ja elinvoimaa. Talouspyyhe tuo iloa ja leikkisyyttä kotiin.  Ystävänpäivän kynnyksellä talouspyyhe sopii loistavasti myös lahjaksi ilahduttamaan hyvää ystävää.

”Talvi voi toisinaan tuntua pitkältä ja pimeältä. Silloin ympärille tarvitaan jotain hauskaa ja värikästä. Uusi Lotus Emilia FUN -kuosi antaa energiaa ja ripauksen intohimoa arkeen. Halusimme tuoda talouspyyhkeisiin kuosin, joka tuo hymyn huulille”, kertoo Lotuksen markkinointipäällikkö Heidi Toivola.

Tuttua Lotus Emilia laatua olevan talouspyyhkeen kuosi on saatavilla kolmessa punaisen sävyssä. Lotus Emilia Design FUN -talouspyyhettä myydään neljän rullan pakkauksissa. Pakkauksen hinta on noin 2,90 €. Uudet Angelina-kuosilla varustetut talouspyyhkeet ovat saatavilla hyvin varustetuissa päivittäistavarakaupoissa rajoitetun ajan.

Lisätiedot:

Heidi Toivola, Markkinointipäällikkö
Oy SCA Hygiene Products Ab
heidi.toivola@sca.com

Lisätiedot, kuvat ja tuotenäytteet:

Susanna Nipuli
Hill and Knowlton Finland Oy
susanna.nipuli@hkstrategies.fi

Lotus
Lotus-tuotemerkki on pehmopapereiden markkinajohtaja Suomessa. Suomen markkinoiden laadukkaat Lotus-tuotteet valmistetaan pääasiassa Nokian tehtaalla, jolla on pitkät perinteet laadukkaan paperin tuotannossa. Kaikilla Suomessa valmistetuilla Lotus-tuotteilla on Pohjoismainen ympäristömerkki eli joutsenmerkki. Ympäristömerkki takaa, että Lotus-tuotteet täyttävät tarkoin määritellyt ympäristökriteerit.