Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » SP LuxeOil -matkakoossa: Hemmottelua hiuksillesi, missä ikinä oletkin

System Professional

SP LuxeOil -matkakoossa: Hemmottelua hiuksillesi, missä ikinä oletkin

Julkaistu: 04.11.2014 klo 09:00
Julkaisija: System Professional

LuxeOil Reconstructive Elixir on ollut SP:n myydyin hiustuote siitä asti, kun se lanseerattiin vuonna 2013. Tehokkaasti hiuksia ravitseva ja ylellisyyttä hiustenhoitoon tuova suosittu tuote on saatavilla myös matkakoossa, joka kulkee helposti mukana missä ikinä oletkin. Tuote on löytänyt lyhyessä ajassa uskollisen asiakaskunnan niin kampaajien kuin kuluttajienkin keskuudessa.

SP LuxeOil Reconstructive Elixir on ollut erittäin suosittu hiustuote myös vuonna 2014, sillä kauniit ja tervettä kiiltoa hehkuvat hiukset eivät poistu koskaan muodista. SP halusi tarjota käyttäjilleen mahdollisuuden ylläpitää hiusten kuntoa myös kylmien kuukausien aikana, jolloin pakkanen, kuiva sisäilma, päähineet ja talviloma auringossa sähköistävät, kuivattavat ja vahingoittavat hiuksia helposti. Näin syntyi 30 ml:n matkakoko, joka on helppo pitää aina mukana.

Pieni hiusöljypullo on erinomainen matkakumppani ja kätevä matkakoko on helppo sujauttaa käsilaukkuun, työpöydän laatikkoon tai urheilukassiin. Voit siis tarjota hiuksillesi niiden kaipaamaa hemmottelua missä ikinä oletkin. Tuote on myös erinomainen lahjaidea paljon matkustavalle.

SP LuxeOil Reconstructive Elixir ravitsee ja kosteuttaa hiuksia sekä sisältä että ulkoa tekemättä hiuksista raskaan näköisiä. Siksi se sopii hyvin myös hennoille suomalaisille hiuksille. Tuote sisältää kolmea erilaista ja tehokasta öljyä. Manteliöljy tunnetaan sen kosteuttavista ominaisuuksista. Jojobaöljyn luonnollisiin ominaisuuksiin kuuluvat hiuspohjan kosteuttaminen, hiusten hoitaminen ja takkujen selvittäminen. Nestemäiseksi kullaksi kutsuttu arganöljy ravitsee ja estää ikääntymistä.

SP LuxeOil Reconstructive Elixir:
Matkakoko, 30ml (14,90 €)
Normaalikoko, 100ml (26,00 €)

Lisätietoja, kuva- ja näytepyynnöt:
Elena Pallaskivi
Hill+Knowlton
elena.pallaskivi@hkstrategies.com

Cecilia Kjøller Rasmussen
Communications Manager Wella Nordic
Puh. +46 8-5352-8884
rasmussen.ck@pg.com

SP LuxeOil -tuotesarja
SP LuxeOil -tuotesarjan ainutlaatuinen öljyteknologia suojaa hiusten keratiinia ja saa hiuksesi sekä näyttämään että tuntumaan ylellisen sileiltä ja kiiltäviltä.

• LuxeOil Reconstructive Elixir, 100ml: LuxeOil-tuotesarjan myyntimenestys sisältää laadukkaita öljyjä, jotka yhdessä tekevät hiuksistasi hetkessä ylellisen näköiset. (26,00 €)
  • UUTUUS! LuxeOil Reconstructive Elixir, 30ml: Suosittu tuote on nyt saatavilla myös matkakoossa, joten voit tarjota hiuksillesi niiden kaipaamaa hemmottelua missä ikinä oletkin. (14,90 €)
  • Keratin Protect -shampoo: Shampoo pesee hiukset ylellisen puhtaiksi sekä antaa niille suojaa ja kevyttä kimmoisuutta. Tuote sopii kaikille hiustyypeille. (22,50 €)
  • Keratin Restore Mask: Naamion täyteläiset öljyt korjaavat hiuksen kuituja tehden hiuksista jopa kolme kertaa sileämmät. (25,50 €)