Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » SP LuxeOil Keratin Conditioning Cream: Uusi kevyt hoitoaine tekee hiuksistasi sileät ja helposti kammattavat

System Professional

Julkaistu: 08.04.2015 klo 11:05
Julkaisija: System Professional

System Professional LuxeOil on hiustenhoitosarja, joka sisältää korkealaatuisia, öljypohjaisia tuotteita. LuxeOil-tuotteet ravitsevat ja kosteuttavat hiuksia parhaalla mahdollisella tavalla. Täydentääkseen tuotesarjan SP lanseeraa nyt uuden, kevyen LuxeOil Keratin Conditioning Cream -hoitoaineen, joka tekee hiuksista välittömästi silkkisen sileät ja kiiltävät.

LuxeOil-tuotesarja on ollut SP:n menestyneimpiä hiustenhoitotuotteita siitä asti, kun se lanseerattiin vuonna 2013. Tuotteissa yhdistyy kolme luonnollista, kosteuttavaa öljyä; argan-, jojoba-, ja manteliöljy, jotka ravitsevat hiuksia ja hiuspohjaa saaden aikaan ylellisen kiiltävät hiukset. Tähän asti valikoimasta on puuttunut kevyt hoitoaine, joka viimeistelisi LuxeOil-hiustenhoitorutiinin.

SP LuxeOil -periaatteen mukaisesti uusi Keratin Conditioning Cream hoitaa hiuksiasi välittömästi ja tekee niistä sileät ja helposti kammattavat. Shampoopesun jälkeen hoitoaine levitetään hiuksiin ja huuhdellaan pois. Tuote soveltuu päivittäiseen käyttöön ja antaa hiuksillesi annoksen korjaavaa, hellää hoitoa.

LuxeOil Keratin Conditioning Cream on nyt myynnissä Wella-kampaamoissa.

Tuotteet:
LuxeOil Keratin Conditioning Cream, 200ml (suositushinta 28,50 €)

Muita LuxeOil Collection -sarjan tuotteita ja suositushintoja:
LuxeOil Reconstructive Elixir, matkakoko 30ml (14,90 €)
LuxeOil Reconstructive Elixir, normaali koko 100ml (26,00 €)
Keratin Protect Shampoo (22,50 €)
Keratin Restore Mask (25,50 €)
Keratin Boost Essence (23,50 €)
Light Oil Keratin Protection Spray (19,50 €)

Lisätietoja, kuva- ja näytepyynnöt:
Elena Pallaskivi
Hill+Knowlton