Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Sokoksen We Care Icon -sarja laajenee

Sokoksen We Care Icon -sarja laajenee

Julkaistu: 24.05.2012 klo 14:38
Julkaisija: Sokos

Uutuutena täydellinen valikoima värikkäitä meikkisiveltimiä!

Sokoksen ja Emotionin oma We Care Icon -kosmetiikkasarja laajenee palvelemaan kauneuden ystäviä entistä kattavammin, kun valikoimasta löytyy toukokuun aikana myös täydellinen sarja näyttävän värisiä meikkisiveltimiä. Valikoima sisältää yhteensä 16 erilaista sivellintä jokaiselle meikin osa-alueelle: silmille, huulille ja kasvoille.

Siveltimet on suunniteltu täyttämään vaativammatkin odotukset ja pakkaussuunnittelussa on panostettu informatiivisuuteen. Jokaisessa pakkauksessa on oma kuvallinen käyttöohje helpottamaan oikean siveltimen valintaa. Siveltimet ovat 100 % synteettisiä ja hygieenisiä.

Ihanan pehmeät ja helppokäyttöiset siveltimet tuovat iloa meikkaushetkeen. Siveltimien varret ovat väritykseltään lasimaisen kirkkaita ja sivellinosat houkuttelevan värikkäitä sävyinään hehkuva pinkki, täyteläinen lila, raikas vihreä ja sininen. Jokainen sivellin on tarkoin muotoiltu vastaamaan käyttötarkoitustaan. Upeat tuotteet ovat houkuttelevan hintaisia: lähes kaikkien siveltimien hinta on alle 10 euroa.

Vuodesta 2010 trendikästä värikosmetiikkaa ja ihonhoitotuotteita tarjonnut menestyssarja on löytänyt tiensä monen kuluttajan suosikiksi. Sarjassa on jo yli 200 tuotetta: monipuolinen valikoima moderneja ja luontoa kunnioittavia kauneudenhoitotuotteita.

Ekologinen sarja mukana Itämeren suojelussa

We Care Icon -sarjan pakkaukset ovat kevyitä, niissä vältetään ylipakkaamista sekä hyödynnetään kierrätettyä muovia. Ekologisuus onkin yksi sarjan tunnusmerkeistä. Jokaisesta myydystä We Care Icon -tuotteesta Sokos ja Emotion lahjoittavat 5 senttiä Itämeren suojeluun, WWF:n Operaatio Merenneito -projektiin. We Care Icon -sarjan tunnistaa valloittavan kauniista luontoaiheisista kuvituksista ja raikkaista naisfiguureista. Persoonallisten kuvitusten takana on vuoden 2011 nuoreksi muotoilijaksi valittu kuvittaja Laura Laine. Laineen naiset ovat tuttuja myös maailman muotilehtien sivuilta.

SOK Käyttötavarakaupan ketjuohjaus,
Sokos-ketju, Anne Mustonen
Puh. 010 76 81138,
sähköposti: anne.mustonen@sokos.fi

SOK Käyttötavarakaupan ketjuohjaus/markkinointi,
Sokos- ja Emotion-ketju, Salla Kuula,
Puh. 010 76 81063,
sähköposti: salla.kuula@sokos.fi

Katso lisää: sokos.fi

Sokos-tavaratalot sijaitsevat maamme suurimpien kaupunkien ydinkeskustoissa. Ketjuun kuuluu 11 isoa ja monipuolista tavarataloa ja 10 pienempää, pääasiassa kauneuteen sekä naisten ja miesten pukeutumiseen keskittyvää Sokosta. Emotion-ketjuun kuuluu 30 kosmetiikkaan ja naisten aluspukeutumiseen erikoistunutta myymälää. Myymäläverkostoa laajennetaan aktiivisesti ostoskeskuksiin ja hyville markkinapaikoille. Sokos-tavaratalot ja Emotion-myymälät ovat osa S-ryhmän kattavaa palvelutarjontaa.