Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Smoothiet pohjoisen marjoista ja Muumi-uutuuksia Turun Ruokamessuilla

Oy Roberts Ab

Smoothiet pohjoisen marjoista ja Muumi-uutuuksia Turun Ruokamessuilla

Julkaistu: 30.09.2014 klo 13:31
Julkaisija: Oy Roberts Ab

Turkulainen perheyritys maistattaa raikkaita smoothieitaan Turun Ruokamessuilla 3.-5.10.2014

Robertsin Berry Smoothieissa ei maistu banaani, vaan pohjoisen luonnon aidot, kirpeät maut. Kansainvälisestikin huomiota saaneet smoothiet valmistetaan yrityksen omalla tehtaalla Turussa hyödyntäen marjat kokonaan. Mukana ovat myös vitamiinipitoiset kuoret sekä terveellisiä öljyjä sisältävät siemenet.

Kolme luonnollista makua

140 tyrnimarjaa sisältävän smoothien makua on pehmennetty lempeällä aprikoosilla. Jo yksi purkillinen täyttää päivittäisen C-vitamiinin saantisuosituksen ja aloittaa aamun aurinkoisesti. Puolukan ja karpalon yhdistelmä herättää makuaistin syksyisillä aromeillaan. Mustikkasmoothiessa kesän marjojen maku säilyy ympäri vuoden. Purkilliseen smoothieta on mahdutettu 280 mustikkaa, mikä täyttää päivittäisen marjojen saantisuositusmäärän.

Muumitkin rakastavat marjoja!

Syyskauden uutuuksina Roberts esittelee messuilla iki-ihanien Muumien tähdittämät marjasmoothiet. Pienempiin pakkauksiin pakatut Muumi-smoothiet sopivat hyvin pieneen käteen ja käteväksi matkaevääksi. Makuina lasten suosikit mustikka ja vadelma.

Muumi-smoothiet

Oy Roberts Ab on suomalainen perheyritys, joka on valmistanut raaka-aineita leipomoalalle yli sadan vuoden ajan. Vuodesta 2012 alkaen Roberts on tarjonnut korkealaatuisia marjatuotteita, kuten hilloja ja marmeladeja myös kuluttajille. Uusimpina valikoimaa täydentävät raikkaat marjasmoothiet sekä Muumi-tuotesarja.