Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Saa ihosi säteilemään kuten Jessica Alballa

Saa ihosi säteilemään kuten Jessica Alballa

Julkaistu: 18.02.2015 klo 14:07
Julkaisija: Braun

Braunin kauneuslähettilään Jessica Alban virheetön iho säteili auringossa hänen viimeisimmän elokuvan kuvauksissa Thaimaassa.

Saadaksesi kauniin ihon, kuten Jessica Alballa, kokeile  Braun Silk-épil 7 SkinSpa -laitetta, joka sisältää Braunin tehokkaimman Wet & Dry -epilaattorin. Se poistaa lyhyimmätkin ihokarvat, jopa hiekanjyvän kokoiset. Ainutlaatuisen kuorintaharjan avulla saat kuorittua ihon ammattimaiseen tapaan. Kuorintaharjan tuhannet mikrovärinät poistavat tehokkaasti kuolleen ihon paljastaen raikkaan, sileän ja tasaisen ihon. Suositushinta 189 euroa. Saatavana suurimmilta jälleenmyyjiltä.

Uusi Braun Face on Jessican valinta säteilevälle iholle. Braun Face on kasvojenhoitotuote, jossa yhdistyy kasvoepilaattori ja puhdistusharja. Laitteen avulla  epiloit 200 kertaa nopeammin kuin pinseteillä ja laite poistaa neljä kertaa lyhyempiä karvoja kuin vahaus. Puhdistusharja puhdistaa kasvot jopa kuusi kertaa tehokkaammin kuin tavallinen kasvojenpesu. Yhdellä napinpainalluksella voi saavuttaa luonnollisen kauniin ihon. Suositushinta alkaen  69 euroa

“Ei ole merkitystä, käveletkö punaisella matolla tai vietätkö vapaapäivää ilman meikkiä: haluamme virheettömän, sileän ja kauniin puhtaan ihon, joka säteilee luonnollista kauneutta. Braun Face antaa naisille itsevarmuutta, meikillä tai ilman”, toteaa Jessica Alba, Braunin kauneuslähettiläs

Procter & Gamble
Procter & Gamble tavoittaa tuotemerkeillään noin 5 miljardia ihmistä ympäri maailman. Yhtiöllä on yksi markkinoiden vahvimmista ja luotetuimmista tuoteperheistä, johon kuuluvat esimerkiksi Pampers, Gillette, Olay, Ariel, Oral-B, Braun, Always, Pantene, Wella, Duracell ja Vicks.