Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » RENTO JA URHEILULLINEN MIES HUOMATAAN.

RENTO JA URHEILULLINEN MIES HUOMATAAN.

Julkaistu: 18.12.2012 klo 09:15
Julkaisija: Tiedotus Markkinointitalo

Björn Borg Footwear juhlii kesää 2013 upealla mallistolla, jossa värit suorastaan räjähtävät. Sekä naisten että miesten uusi mallisto henkii voimakasta kesän tunnelmaa. Björn Borg vastaa omalta osaltaan ensi kevään ja kesän trendeihin. Mallisto tarjoaa niittejä, lakeria, neonvärejä, kiilakorkoa ja piilokiilaa. Valikoimaa löytyy moneen makuun, aina sporttisesta trendikkääseen tai yksinkertaisen rentoon.

Mitä Björn Borg Footwear tarjoaa miehille?

Miehille:Miehille, jotka haluavat urheilullista ja rentoa ilmettä, tarjoamme useita tyyliin sopivia vaihtoehtoja. Myöskään modernia miestä, joka haluaa rennot, aidot kengät, ei ole unohdettu. Mallistosta löytyy mm. pehmeää mokkaa yhdistettynä korkealaatuiseen nahkaan ja canvakseen.

LIISA-MARIA TALIKKA, Sales & Marketing, Finland

BJÖRN BORG FOOTWEAR AB, Särkiniementie 5C 16, 00210 Helsinki, Finland

Mobile: +358 45 67 39 030

Email: liisa@bjornborgfootwear.com

Web: www.bjornborgfootwear.com

Björn Borg on kansainvälinen muotialan yritys. Yhtiö on tunnettu korkealaatuisista tuotteistaan ja luovasta innovatiivisesta suunnittelustaan, joka on saanut urheilullisia vaikutteita nimestä Björn Borg. Björn Borg myy  kenkien lisäksi alusvaatteita, laukkuja, vaatteita, silmälaseja ja tuoksuja. Björn Borg tuotteita myydään 20  eri markkina-alueilla, suurimpina Alankomaat ja Ruotsi. Björn Borg tuotteiden veroton kokonaismyynti kuluttajille vuonna 2011 oli 1.7 miljardia SEK ja yhtiön nettomyynti oli 537 miljardia SEK. Björn Borg työllistää noin 130 henkilöä.

Björn Borg osake on listattu NASDAQ OMX Nordic Tukholmassa 2007 alkaen