Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Rapuviini - uusi ihana Sancerre nyt Alkosta

Rapuviini - uusi ihana Sancerre nyt Alkosta

Julkaistu: 06.08.2013 klo 14:01
Julkaisija: Red Bev Oy

Ranskalainen Franck Millet Sancerre blanc on erittäin laadukas ja edullinen valkoviini, joka sopii hyvin rapujen kanssa nautittavaksi. Viini tuli Alkon valikoimiin 22. heinäkuuta.

Sancerre blanc tuoksuu voimakkaalta ja aromaattiselta. Siinä on hyvä hapokkuus, mutta samalla viini on yllättävän notkea ja pehmeä. Maku viipyy pitkään suussa.

Tämä valkoviini sopii alkujuomaksi kesäjuhliin, mutta sen kanssa maistuvat hyvin myös äyriäiset, kalaruuat ja vuohenjuusto. Sancerre-viiniksi se on edullinen: Alko myy pulloa hintaan 14,89 euroa.

Tuottaja Domaine Franck Millet Sancerren tila sijaitsee kuuluisalla Sancerren viinialueella Ranskassa, kaksi tuntia Pariisista etelään. 22 hehtaarin tilalla tuotetaan viinejä neljännessä sukupolvessa. Rypäleet valitaan huolellisesti, jotta jokainen viini olisi laadultaan parasta mahdollista.

Franc Millet Sancerre blanc 75cl

Alkon tuotenumero: 565157

Marina Hägg
Red Bev Oy

Kapteeninkatu 8
Sähköposti:marina@redbev.fi
Puh: 09 - 6122 880 / 040-7202450

Red Bev Oy on vuonna 2011 perustettu erityisesti tuotemarkkinointiin profiloituva, innovatiivinen alkoholijuomien maahantuontiyritys, jolla on päämiehiä ympäri maailmaa. Ytitys myös räätälöi ja valmistuttaa omia tuotteita. Yrityksen perustajilla on yli 15 vuoden kokemus alkoholijuomien maahantuonnista ja markkinoinnista.