Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Rampilta Rantaan - Uudet Faster 545-mallit

Julkaistu: 16.12.2015 klo 15:30
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

faster_aluminium_boats_logo_pos

Faster tuo käytännölliset keularampit kaikkien ulottuville

Faster tuo kaudelle 2016 kaksi täysin uutta keularampillista alumiinivenettä mökkiveneilyn jokamiesluokkaan. Uutuuksista Faster 545 SC on tuplapulpettivene kiinteällä väliovella ja sisarmalli 545 CC keskipulpetillinen versio. Molemmat mallit on varustettu 88 cm leveällä sähköisesti ohjatulla keularampilla. Veneet ovat Fasterille tuttuun tapaan erittäin hyvin vakiovarusteltuja ja helposti muunneltavissa omaan käyttöön sopiviksi.

Uusissa 545-malleissa on 18° nousulistaton V-pohja, joka takaa pehmeän ja tasapainoisen kulun kovemmassakin aallokossa. Runkomuotoilun ansiosta veneiden ajo-ominaisuudet ovat täysin verrattavissa normaalikeulaisiin veneisiin ja saavuttavatkin helposti 100 hv:n perämoottorilla n. 34 solmun huippunopeuden jopa neljän hengen kuormalla. Keularampin ansiosta rantautuminen luonnonrannalle on entistä helpompaa ja kulkeminen veneeseen vaivatonta. Myös isompien kuormien lastaaminen ja purkaminen hoituu kevyesti kiitos keularampin, ja kuljetat helposti vaikkapa kottikärryt, kaksipyöräiset tai minimönkijät mökille. Keularamppia ohjataan sähköisesti joko ohjauspulpetin kiinteästä käyttökytkimestä tai vakiona tulevalla langattomalla kaukosäätimellä.

Vakiovarustus on tuttuun tapaan kattava. Uutuusmalleista löytyy vakiona mm. hydrauliohjaus, uistelunnopeuden säädin, Raymarine a78 -monitoiminäyttö Chirp -kaikuluotaimella, Securmark -turvamerkintä, kuppi-istuimet sekä leveä kiskoihin asennettava säilytys-/istuinlaatikko. Faster-veneistä lähtöisin olevat ainutlaatuiset asennuskiskot, joiden myötä veneiden muunneltavuus eri käyttötarpeisiin on erityisen vaivatonta, löytyvät tietenkin myös uutuusmalleista. Räätälöit helposti veneestä omanlaisesi kattavaa lisävarustelistaa hyödyntäen. Lisävarustelistalta löytyy mm. peräkuomu, comfort-istuimet, erikokoisia istuin-/säilytyslaatikoita, trimmitasot, klaffipenkki ja kuormansidontapisteet.

Uutuusmallit soveltuvat niin yhteysveneeksi, kalastukseen, sukeltajien käyttöön kuin monipuoliseksi kuormajuhdaksi. Faster-veneet suunnitellaan ja valmistetaan kokonaisuudessaan Juha Snell Oy:n tehtaalla Tuusulan Kellokoskella.

Mallit esitellään yleisölle ensimmäistä kertaa Helsingin Vene 16 Båt -näyttelyssä helmikuussa 2016.

Faster 545 CC/SC
Pituus (m) 5,45
Leveys (m) 2,10
Paino (n. kg) 670
Henkilöluku 8
Muu kuorma (kg) 125
Moottorisuositus (hv) 80-100
Hyväksyntä CE/C
Pohjan V-kulma 18˚
Keularapin leveys 88
Faster ja Honda pakettihinta
Faster 545 CC + BF80 LRTU 31 500 € *
Faster 545 CC + BF100 LRTU 32 500 € *
Faster 545 SC + BF80 LRTU 31 900 € *
Faster 545 SC + BF100 LRTU 32 900 € *

*) Venepaketit sisältävät Raymarine a78 -kaikukartta-plotterin CHIRP-anturilla, hydrauliohjauksen, Trolling Control -uistelunnopeuden säädön ja Securmark-turvamerkinnän.

Hintoihin lisätään paikkakuntakohtaiset toimituskulut.
Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.
Hinnat sisältävät alv:n 24%.

faster_545_sc_16_press_02

Lisätiedot, myynti ja markkinointi:
Tuotepäällikkö Jussi Virtanen, Oy Brandt Ab (jussi.virtanen@brandt.fi / 050 4413 780)
Markkinointiassistentti Annina Nygård, Oy Brandt Ab (annina.nygard@brandt.fi / 040 553 6064)
Valmistaja: Juha Snell Oy +358 (0)9 279 71200

www.faster.fi

Oy Brandt Ab tuo maahan Honda-moottoripyöriä, -perämoottoreita, -mönkijöitä, -puutarhakoneita, -generaattoreita, -vesipumppuja, -lumilinkoja ja -paikallismoottoreita, Yanmar-meridieselmoottoreita, -perävetolaitteita ja -teollisuusmoottoreita, Arai-kypäriä, Ligier- ja Due-mopoautoja sekä Torqeedo-sähköperämoottoreita.

Oy Brandt Ab on osa vuonna 1905 perustettua Otto Brandt -konsernia, johon kuuluvat Oy Brandt Ab, TerhiTec Oy (Terhi- ja Silver-veneet), Polaris-maahantuoja Brandt-Polaris Oy sekä Suomen suurin vene-, moottoripyörä- ja mönkijätalo Bike & Boat World Oy.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki