Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Raleigh-mallistosta laadukkaat fillarit koko perheelle

Hobby Hall

Raleigh-mallistosta laadukkaat fillarit koko perheelle

Julkaistu: 26.03.2013 klo 08:40
Julkaisija: Hobby Hall

Raleigh mukana kehityksen kärjessä – jo vuodesta 1887

Raleigh on ollut polkupyörien kehittämisen kärjessä niin kauan kuin pyöriä on tehty, jo vuodesta 1887. Raleigh’n logo on koristanut jo yli 250 miljoonan pyörän keulaa. Suomessa koko Raleigh-malliston löydät vain Hobby Hallista!

Hobby Hallin Raleigh-mallisto valmistetaan eurooppalaisessa, huippumodernissa tehtaassa, jossa pyörän valmistuttua tuotantolinjalta sen jokainen komponentti tarkastetaan, vaihteet ja jarrut säädetään ja valmis pyörä koeajetaan. Koko mallisto täyttää EN-turvallisuusstandardit. Kotona paketista otettu Raleigh on valmis tositoimiin vain parilla pienellä toimenpiteellä!

Tutustu Hobby Hallin lehdistötiedotteisiin: www.hobbyhall.com/press

Hobby Hall on osa Stockmann Oyj Abp:tä ja sillä on Suomessa yli puoli miljoonaa kanta-asiakasta. Hobby Hall tarjoaa asiakkailleen tuotteita ja palveluita postimyynnin, verkkokaupan ja myymälän kautta. Merkittävä osa Hobby Hallin valikoimasta on tunnettuja merkkituotteita erityisesti kodin ja vapaa-ajan alueelta.