Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Pohjoismaiden ensimmäinen Samsung-konseptimyymälä Helsinkiin

Samsung Electronics Nordic

Pohjoismaiden ensimmäinen Samsung-konseptimyymälä Helsinkiin

Julkaistu: 31.07.2013 klo 09:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung ja DNA avaavat 1.8. Pohjoismaiden ensimmäisen Samsung Experience Store -liikkeen Helsingin Citycenteriin.

Espoo 31. heinäkuuta 2013 Samsung ja DNA avaavat elokuun alussa täysin uudenlaisen myymälän Helsingin keskustaan. Kauppakeskus Citycenterissä sijaitseva Samsung Experience Store esittelee Samsungin uusimmat mobiilituotteet ja innovaatiot. Asiakkaat pääsevät kokeilemaan eri tuotteita ja testaamaan miten ne toimivat yhdessä.

Yli 160 neliön liikkeessä on esillä puhelimia, tabletteja, kannettavia tietokoneita, kameroita ja fiksuimpia lisälaitteita. Vastaavia Samsungin konseptimyymälöitä on maailmalla, mutta Citycenterin liike on ensimmäinen Pohjoismaissa. Samsung avasi viime syksynä näyttävät konseptimyymälät Frankfurtiin ja Pariisiin.

DNA tarjoaa kaikkiin liikkeen tuotteisiin sopivat liittymäpalvelut.

- Samsung Experience Store tarjoaa meille paikan, jossa voimme luontevasti esitellä uusimpia tuotteitamme ja järjestää lanseeraustilaisuuksia. Kuluttajat voivat luottaa siihen että liikkeessä on esillä laajin mahdollinen valikoima tuotteita ja Samsungin laitteet läpikotaisin tunteva henkilökunta, sanoo Samsungin telecom-myyntipäällikkö Mika Engblom.

Liikkeessä tullaan järjestämään myös erilaisia asiakkaille suunnattuja ilmaisia koulutuksia. Koulutukset räätälöidään tietyn tuotteen ympärille. Konseptimyymälän etuna on, että tilassa voidaan helposti esitellä, miten eri tuoteryhmien laitteet kytkeytyvät toisiinsa ja toimivat yhdessä.

- Liike on elämyksellinen tila, jossa asiakkaat pääsevät kokemaan, miten tekniikka voi olla osa jokapäiväistä elämää, toteaa Engblom.

Samsung Experience Store avataan torstaina 1. elokuuta 2013 klo 15.00 Kauppakeskus Citycenterissä, Keskuskatu 8.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, Myyntipäälikkö, telecom, mika.engblom@samsung.com, p. 0408 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pukkinen@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi, p. 0400 630 049

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon