Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Paristokäyttöinen Velvet Smooth -kynsienhoitolaite tarjoaa hoitolatasoista kynsihoitoa kotona

Scholl

Julkaistu: 25.11.2015 klo 10:30
Julkaisija: Scholl

Uuden elektronisen kynsiviilan avulla saa kynsille WOW-efektin yhdellä napin painalluksella

Kauniit kynnet vaativat jatkuvaa hoitoa – kiiltävien ja terveiden kynsien sekä WOW-efektin luomiseksi tarvitaan huolellinen viilaus, tasoitus ja kiillotus. Aiemmin tämä on onnistunut vain kauneusammattilaisten tekemissä kynsihoidoissa, mutta Schollin uuden paristokäyttöisen Velvet Smooth -kynsienhoitolaitteen avulla voi saavuttaa upeat kynnet kotona yhdellä napin painalluksella. Tämä ainutlaatuinen tuote tarjoaa ammattimaisen kynsihoidon helposti ja mukavasti tuoden WOW-efektin sekä varpaiden että sormien kynsille.

Kynsienhoito on oleellinen osa kauneusrutiineja. Sekä hyvin hoidettujen jalkojen että kauniiden käsien edellytyksenä pidetään terveen näköisiä, kiiltäviä kynsiä. Monet kuitenkin pitävät sormien ja varpaiden kynsien viilausta ja siistimistä varsin ikävänä tehtävänä. Usein myös hyvän hoitotuloksen voi saada ainoastaan ammattilaisen tekemän pedikyyrin tai manikyyrin avulla.

Uusi paristokäyttöinen Velvet Smooth -kynsienhoitolaite on uutuus Schollin Velvet Smooth -tuotesarjaan. Kynsienhoitolaitteen avulla kynnet voi hoitaa helposti kotona luoden luonnolliset, sileät ja kiiltävät WOW-kynnet.

Kolme vaihetta WOW-kynsiin

Schollin paristokäyttöisen kynsienhoitolaitteen avulla saa täydellisen lopputuloksen kolmen helpon vaiheen avulla: viilaa, tasoita ja kiillota. Pakkauksessa on mukana kolme erilaista työstöpäätä, yksi jokaiseen vaiheeseen. Kiinnitä työstöpää laitteeseen, käytä niitä vuorotellen ja säädä nopeus sopivaksi kahdesta vaihtoehdosta. Paristokäyttöinen kynsienhoitolaite luo WOW-efektin seuraavien vaiheiden avulla:

• Ensimmäisessä vaiheessa viilaa kynnet haluttuun muotoon. Sormien kynsien muoto vaihtelee, mutta jalkojen kynsille suositellaan suorakulmaista muotoa, etteivät kynnet kasva ihon sisään.
  • Toisessa vaiheessa tasoita kynnen pintaa, jotta kynsi saa parhaimman kiillon vaiheessa kolme.
  • Viimeisessä vaiheessa kiillota kynsi varovasti antaaksesi luonnollisen kiillon – WOW!

Optimaalisen lopputuloksen antaa Velvet Smooth Nail Care Oil -ravinnerikas kynsinauha- ja kynsiöljy, jossa on mukana E-vitamiinia sekä Omega 3-öljyä: käsittele kynnet ja kynsinauhat öljyllä luodaksesi kiiltävät ja terveen näköiset kynnet.

Hinnat ja saatavuus

Velvet Smoothin paristokäyttöinen kynsienhoitolaite on saatavilla eri puolella Suomea hyvin varustelluissa kaupoissa ja apteekeissa suositushintaan 44,95 euroa. Saatavilla on myös Velvet Smooth Nail Care Oil (7,5 ml, suositushinta 9,99 euroa) sekä erillinen pakkaus työstöpäille suositushintaan 9,99 euroa.

PR Agency RB
c/o Hill+Knowlton Strategies Finland