Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Palkitun taloustoimittajan Charles Duhiggin bestseller Tapojen voima ilmestynyt suomeksi

Viisas Elämä

Julkaistu: 21.11.2014 klo 09:15
Julkaisija: Viisas Elämä

Bestseller-kirjailija Charles Duhiggin mukaansatempaava teos Tapojen voima kertoo erilaisten tottumusten ymmärtämisestä ja hyödyntämisestä.

Duhiggin mukana vieraillaan Procter&Gamblen kokoushuoneessa pohtimassa sitä, miten kuluttajat saadaan ostamaan uusia tuotteita. Entä miten kahvilaketju Starbucksissa koulutettiin aikoinaan koulun kesken jättäneestä työntekijästä aikaansaava johtaja? Käyttäytymismalleja voi muuttaa myös suuremmassa mittakaavassa. Esimerkkinä yhteiskunnallisesta tapojen muuttamisesta Duhigg analysoi Martin Luther Kingin toimintaa ja Yhdysvaltojen kansalaisoikeusliikettä.

Duhiggin konkreettiset esimerkkitapaukset valottavat ihmisluontoa uudesta näkökulmasta. Teos perustuu akateemisiin tutkimuksiin sekä tutkijoiden haastatteluihin. Charles Duhigg on Pulitzer-palkittu taloustoimittaja. Teos pysyi yli vuoden New York Timesin bestseller-listalla ilmestyttyään vuonna 2012.

Arvostelukappaleet anna.ulvinen@basambooks.fi

www.basambooks.fi

Basam Booksin Viisas elämä -sarja ohjaa lukijat lähemmäksi elämäniloa, sopusointua ja henkistä hyvinvointia. Viisas elämä sisältää laadukkaita ja inspiroivia teoksia länsimaisen psykologian uusimmista virtauksista elämäntaidon klassikkoteoksiin.