Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Oriflame vie kosmetiikan suoramyynnin uudelle tasolle Oriflamen myyntiesitteen iPad-sovellus on alan ensimmäinen

Julkaistu: 13.04.2011 klo 12:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Oriflame on tiennäyttäjä digitaalisten innovaatioiden käyttäjänä suoramyyntialalla. Olemme lanseeranneet iPad-sovelluksen Oriflamen kolmen viikon välein ilmestyvästä esitteestä.

Uusia mahdollisuuksia

Oriflame on jo vuosikymmenten ajan tarjonnut miljoonille ihmisille ympäri maailmaa mahdollisuuden ostaa laadukasta kosmetiikkaa tutulta myyntikonsultilta sekä ansaita rahaa ja luoda uraa kosmetiikan parissa. Nyt Oriflame on ottanut uuden askeleen ja tarjoaa myyntikonsulteilleen ja asiakkailleen nykyaikaisen tavan tutustua esitteeseen.

Astu kauneuden maailmaan iPadilla

Oriflame iPad- esitesovellus on näyttävä ja helppo tapa päästä tutustumaan tuotteisiin, esitteen tarjouksiin ja kauneudenhoitovinkkeihin. Sovelluksen ilme vastaa täysin painetun esitteen ilmettä. Näin siirtyminen digitaaliseen esitemaailmaan on mahdollisimman sujuvaa. Oriflamen esitesovellus (Oriflame Catalogue Application) on ilmainen ja sen voi ladata  iTunes Appstoresta

"Olemme osoittaneet, että Oriflame vie kosmetiikka-alaa eteenpäin tarjoamalla myyntikonsulteille ja asiakkaille uusinta ja nykyaikaisinta tekniikkaa. Esitteen iPad-sovellus on vasta ensimmäinen askel tällä alueella, sillä tulevaisuudessa laajennamme sovelluksia muillekin sovellusalustoille sitä mukaa kun tekniikka kehittyy” kertoo Michael Cervell, Oriflamen Senior Vice President, Global Direct Sales.

Oriflame Finland Oy

markkinointipäällikkö  Anna-Maija Toivonen

s-posti: anna-maija.toivonen@oriflame.fi

Oriflame on kansainvälinen kosmetiikkayritys, jonka jakelukanava on suoramyynti. Yritys perustettiin vuonna 1967 ja nykyään Oriflame toimii yli 60 maassa. Oriflame-kosmetiikkaa myy yli 3,3 miljoonaa itsenäistä myyntikonsulttia ympäri maailmaa. Konsernin vuosimyynti on yli 1,3 miljardia euroa. Oriflamen Make Money Today and Fulfil Your Dreams Tomorrow™ -toimintamallin avulla kuka tahansa voi alkaa ansaita heti ja toteuttaa vähitellen suurempia tavoitteitaan ja unelmiaan. Oriflame kunnioittaa ihmisiä ja luontoa. Tämä näkyy Oriflamen tavassa toimia ja heijastuu yrityksen tapaan kohdella ympäristöä ja ihmisiä. Oriflame on mukana lukuisissa hyväntekeväisyysprojekteissa ympäri maailmaa ja yksi World Childhood Foundation -säätiön perustajajäsenistä. Oriflame Cosmetics on listattu Nasdaq OMX Nordicissa.