Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » OlutHuoneiden marraskuun hanaolut: Koutský 12° Světlý Ležák, KOUTSKA 12°

HOK-Elanto

OlutHuoneiden marraskuun hanaolut: Koutský 12° Světlý Ležák, KOUTSKA 12°

Julkaistu: 28.10.2013 klo 01:00
Julkaisija: HOK-Elanto

OlutHuoneissa tuodaan marraskuussa hanoihin laadukas tšekkiolut, Koutska 12°. Tasapainoinen ja maukas olut edustaa tšekkiläisen panimotaidon osaamista parhaimmillaan.

Koutska 12° on kauniin kullankeltainen ja runsasvaahtoinen sekä tuoksultaan sitruunainen ja mausteisen humalainen. Pehmeässä ja tasapainoisessa maussa on sopivasti maltaisuutta, minkä kokonaisuuteen istuva jälkimaun katkeruus täydentää kauniisti.

Tšekin Böömissä sijaitsevalla Pivovar Kout na Sumave -panimolla on pitkät perinteet oluiden valmistamisessa, sillä panimo on perustettu jo 1736. Oluiden valmistamiseen käytetään oman kaivon vettä ja lähiseudulta tuotavia raaka-aineita. Humala on peräisin Zatecin alueelta. Käytössä ovat perinteiset menetelmät, avoin pohjahiivakäyminen ja vähintään kahden kuukauden mittainen kypsyttäminen. Kaikki Pivovar Kout na Sumave -panimon oluet kantavat Koutska-nimeä ja panimon oluet erotetaan toisistaan pelkästään kantavierreprosentin mukaan.  Kuten nimestä voi päätellä, marraskuussa OlutHuoneisiin tarjolle tulevassa oluessa on 12 platoa.

Koutska 12° on tarjolla HOK-Elannon OlutHuoneissa marraskuun ajan 0,4 litran tuopeissa asiakasomistajahintaan 7,20 €. Hinta ilman S-Etukorttia on 7,90 €.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Sello, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.fi

Lisätietoa:

Taisto Hännikäinen
ryhmäpäällikkö
OlutHuoneet
HOK-Elanto
sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 560 000 asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on lähes 1,8 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6 000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi