Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Näin syntyi MSGM syksy/talvi 2015 -näytöksen hiustyyli uusilla Wella Professionals EIMI -muotoilutuotteilla

Wella Professionals

Julkaistu: 05.03.2015 klo 12:17
Julkaisija: Wella Professionals

Milanon muotiviikon kulisseissa yhdessä Wella Professionalsin globaalin luovan johtajan Eugene Souleimanin kanssa

MSGM:n syksy/talvi 2015 -näytöksen hiustyylissä tärkeintä oli rakenne ja kuiva, huoleton kokonaisvaikutelma. Hiustyyli oli saanut inspiraationsa näytöksestä ja mallien taustalla näkyneistä aalloista. Hiustyyliä oli yhdenmukaistettu poninhännällä, mutta kunkin mallin hiuksiin tuotiin rakennetta eri tavoilla, riippuen mallin omasta hiustyypistä ja hiusmallista.  Lähestymistapa oli hyvin henkilökohtainen ja huoleton.

“Tässä hiustyylissä mallin kasvoja kehystävät pehmeästi laskeutuvat hiussuortuvat, jotka rikkovat vaatemalliston rohkeita, pop-taiteen mieleen tuovia graafisia väriblokkeja. Koska mallistossa näkyy korkeita kauluksia, päätin laittaa mallien hiukset kiinni poninhännälle. Kyseinen hiusmalli mahdollisti myös kokonaisuudella leikittelyn ja työnsimmekin lopuksi joiden mallien hiukset kauluksen alle, jolloin saimme aikaan orgaanisia muotoja”, kertoo Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja.

Koko hiustyyli luotiin ilman hiustenmuotoiluvälineitä ja myös muutamia tuotesääntöjä rikkoen. Tuotteita käytettiin päinvastaiseen tarkoitukseen kuin yleensä ja näin syntyi raikas ja uudenlainen hiustyyli.

Näin luot tyylin:

• EIMI Ocean Spritz -muotoilusuihkeen avulla on helppo saada hiuksiin rakennetta, sillä se poistaa hiuksista rasvaisuutta ja antaa niille huokoisen tuntuman. Suihkuta muotoilusuihketta hiusten tyveen ja hiero se hiuksiin, jotta ne saavat ilmavuutta.
  • Tee etusormeasi apuna käyttäen matala, rosoinen sivujakaus toisen silmäkulman kohdalle. Haro hiukset toiselle sivulle käsin ja anna irtosuortuvien valua myös kasvoille ja otsalle.
  • Kiinnitä hiukset matalalle poninhännälle niskaan ja suihkuta hiusten latvoihin hiuksiin jätettävää hoitoainetta saadaksesi poninhäntään erilaisen rakenteen kuin päälakeen, jossa on rakennetta suolasuihkeen ansiosta.
  • Käy hiusten pinta läpi sormilla vasten hiusten kasvusuuntaa saadaksesi niihin rikkonaisen ja harsomaisen hattaratekstuurin.
  • Viimeistele hiustyyli EIMI Dry Me -kuivashampoolla, jolla saat aikaan kevyttä, karheaa tuuheutta. Tee lopuksi vielä pään pyöreyttä rikkovia epätasaisia ”töyssyjä” hiusten pintaan vetämällä suortuvia ulos ja kiinnitä ne tarvittaessa paikoilleen hiuspinneillä.

Päästylisti: Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja (Care & Styling)

EIMI on hiusmuotoilun uusi avainsana. EIMIn ansiosta voit olla oma itsesi ja tulkita maailman viimeisimpiä trendejä omalla tavallasi. Kolmen uuden tuotteen lisäksi EIMI kattaa myös kaikki muut Wella Professionals -muotoilutuotesuosikit, jotka yhdessä muodostavat 24 tuotteen muotoilutuotesarjan. EIMI on yksilöllisyyden juhlaa, mikä tekee vaikuttavasta syksy/talvi 2015 -muotiviikosta ihanteellisen ensimmäisen tilaisuuden tälle uutuusbrändille.

Kaikkien EIMI-tuotteiden suositushinta on 21,90 euroa. EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla kaikissa Wella-kampaamoissa toukokuusta 2015 lähtien. Kysy lisätietoja kampaajaltasi tai käy osoitteessa www.wella.com/speakEIMI.

Tuotteet:

• UUTUUS! EIMI Dry Me (150 ml) on Wella Professionalsin ensimmäinen kuivashampoo, joka tuo tuuheutta ja mattapintaista rakennetta ilman jäämiä
  • EIMI Ocean Spritz -suolasuihkeella (150 ml) luot helposti meriveden aikaansaaman rakenteen hiuksiisi

Lisätiedot:
Elena Pallaskivi