Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Näin syntyi Jeremy Scott syksy/talvi 2015 -näytöksen hiustyyli uusilla Wella Professionals EIMI -muotoilutuotteilla

Wella Professionals

Julkaistu: 23.02.2015 klo 15:50
Julkaisija: Wella Professionals

New Yorkin muotiviikon kulisseissa yhdessä Wella Professionalsin globaalin luovan johtajan Eugene Souleimanin kanssa

Jeremy Scottin mallisto sai inspiraationsa nukeista, joten Souleiman halusi saman teeman jatkuvan myös hiuksissa. Hiustyylissä näkyykin nukkemaisen voimakkaat linjat ja leikkisä värimaailma. Rikkonaiset leikkaukset luotiin peruukkien avulla. Lopuksi peruukit viimeisteltiin kirkkailla maaleilla, jotta vaikutelma olisi leikkimielinen ja epätarkka.

“Hiustyyli muistuttaa Betty Blue -elokuvan kohtauksesta, jossa Beatrice Dalle tulee hulluksi ja leikkaa hiuksensa. Leikkauksen ei kuulukaan olla täydellinen. Valitsimme sävyt yhdessä Jeremyn kanssa, sillä tavoitteenamme oli saada hiusten ja vaatteiden värit riitelemään keskenään”, kertoo Wella Professionalsin globaali luova johtaja Eugene Souleiman.

”Oli hienoa päästä stailaamaan mallien hiukset EIMI-tuotteilla. Tässä muutama vinkki, joiden avulla voit luoda Jeremy Scottin näytöksessä nähdyn kampauksen myös itsellesi”, Souleiman jatkaa.

Näin luot tyylin:

Hiusten valmistelu

• Jaa hiukset kolmeen sisäkkäiseen osioon. Kiinnitä sisimmäinen hiusosio hiuslenkillä päälaelle.
  • Ota seuraavaksi käsittelyyn keskimmäisen osion hiukset. Suihkuta hiuksiin EIMI Stay Styled
     -viimeistelykiinnettä ja kieritä hiukset tiukasti ympyrän muotoon päänmyötäisesti. Avaa poninhäntä ja toista käsittely sisimmälle hiusosiolle.
  • Lopuksi suihkuta viimeistelykiinnettä myös uloimpaan hiuskerrokseen ja kerää hiukset keskiosioiden yli tiukalle poninhännälle ylös päälaelle. Taita hiusten latvat ja kiinnitä ne päänmyötäisesti paikalleen. Näin sinulla on valmis pohja, johon peruukki on helppo kiinnittää.

Peruukin kiinnitys ja kampauksen viimeistely

• Kiinnitä peruukki päähän kaksipuoleisella teipillä niin, että otsa näkyy.
  • Näytösperuukit leikattiin muotoonsa etukäteen, mutta otsahiukset leikattiin vasta viimeistelyvaiheessa.
  • Leikkaa peruukin hiukset ronskin ottein epätasaisesti ohennussaksilla.
  • Peruukin alimpien kerrosten tulee olla hyvin lyhyitä. Jätä niiden päälle muutamia pidempiä suortuvia.
  • Lisää peruukkiin rakennetta EIMI Dry Me -kuivashampoolla ja lisää hiuksiin haluamaasi väriä huolettomasti, niin, että pensselin jäljet erottuvat.
  • Kuivaa hiukset diffuusorilla, jotta maali kuivuu, ja viimeistele tyyli EIMI Stay Styled -hiuskiinteellä, jotta peruukin kerrokset erottuvat.

Päästylisti: Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja (Care & Styling)

EIMI on hiusmuotoilun uusi avainsana. EIMIn ansiosta voit olla oma itsesi ja tulkita maailman viimeisimpiä trendejä omalla tavallasi. Kolmen uuden tuotteen lisäksi EIMI kattaa myös kaikki muut Wella Professionals -muotoilutuotesuosikit, jotka yhdessä muodostavat 24 tuotteen muotoilutuotesarjan. EIMI on yksilöllisyyden juhlaa, mikä tekee vaikuttavasta syksy/talvi 2015 -muotiviikosta ihanteellisen ensimmäisen tilaisuuden tälle uutuusbrändille.

Kaikkien EIMI-tuotteiden suositushinta on 21,90 euroa. EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla kaikissa Wella-kampaamoissa toukokuusta 2015 lähtien. Kysy lisätietoja kampaajaltasi tai käy osoitteessa www.wella.com.

Tuotteet:

• EIMI Dry Me (150 ml) on Wella Professionalsin ensimmäinen kuivashampoo, joka tuo tuuheutta ja mattapintaista rakennetta ilman jäämiä
  • EIMI Stay Styled (150 ml)on monipuolinen hiuskiinne, joka antaa pitoa ja viimeistelee minkä tahansa tyylin

Lisätiedot:
Elena Pallaskivi