Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Näin syntyi Issey Miyake syksy/talvi 2015 -näytöksen hiustyyli uusilla Wella Professionals EIMI -muotoilutuotteilla

Wella Professionals

Julkaistu: 12.03.2015 klo 12:58
Julkaisija: Wella Professionals

Pariisin muotiviikon kulisseissa yhdessä Wella Professionalsin globaalin luovan johtajan Eugene Souleimanin kanssa

”Tälle näytökselle ei ollut erityistä briiffiä, vaan sain vapaat kädet suunnitella mallien kampaukset. Vaatteet ovat keveitä, ilmavia ja runsaita ja värit tyttömäisen sieviä, joten kokonaisuus kaipasi mielestäni pienempää, korutonta ja tiivistä kampausta, jonka kruunaa takaosan runsas hiuspilvi.

Viime kauden kreppauskokeilut pakottivat minut suhtautumaan vanhaan tekniikkaan uudella tavalla. Mielleyhtymät 80-lukuun piti jättää taakse ja löytää uusia tapoja tehdä kreppauksesta kaunista ja tyylikästä”, sanoo Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja (Care & Styling).

Tyyli on vahva ja voimakas, hieman virtaviivainen, ja siinä on viktoriaanista ankaruutta. Tyylin perustana toimiva viittaus historiaan on tuotu huipputeknologian aikakaudelle vastakohtaisten pintojen avulla. Tyyli on päältä ja sivuilta graafinen ja sileä, kun taas takaosa on hyvin kuiva ja rakenteeltaan pehmeä.

Näin luot tyylin:

• Luo juuri föönattuihin hiuksiin V:n muotoinen viktoriaaninen osio ja kiinnitä se pois tieltä.
  • Tee sivuista sileäpintaiset suihkuttamalla EIMI Dynamic Fix -muotoilusuihketta luonnonharjaksiseen harjaan ja harjaamalla hiukset.
  • Tupeeraa hiuksia alapuolelta lisätäksesi hiukan volyymia ja saadaksesi aikaan hieman pyöreyttä, kun vedät seuraavaksi hiukset taakse ja kiinnität poninhännälle niskaan. Vedä hiukset taakse suoraan niin, että korvista näkyvät vain nipukat. Tämä poninhäntä toimii pehmeänä pohjana päällimmäisille kerroksille ja luo nostetta mallin kävellessä.
  • Suihkuta poninhäntään hieman EIMI Dynamic Fix -muotoilusuihketta ja kreppaa osio kerrallaan, kunnes olet saanut aikaan kerroksia, jotka muistuttavat Issey Miyaken rypytettyä Pleats Please -kangasta.
  • Palaa päällysosaan ja suihkuta EIMI Dynamic Fixiä tyviin V:n kärjestä alkaen silittäen samalla hiuksia taaksepäin tehdäksesi päästä pienen ja virtaviivaisen. Kiinnitä föönaamalla ja kreppaa sitten latvat kerroksittain käyttäen alla olevaa poninhäntää apuna ylimmän kreppauskohdan määrittämisessä.
  • Suihkuta hiusten latvoihin EIMI Dry Me -suihketta luodaksesi hyvin kuivan pinnan ja harjaa sitten krepatut hiukset upeaksi hiuspilveksi.

Päästylisti: Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja (Care & Styling)

EIMI on hiusmuotoilun uusi avainsana. EIMIn ansiosta voit olla oma itsesi ja tulkita maailman viimeisimpiä trendejä omalla tavallasi. Kolmen uuden tuotteen lisäksi EIMI kattaa myös kaikki muut Wella Professionals -muotoilutuotesuosikit, jotka yhdessä muodostavat 24 tuotteen muotoilutuotesarjan. EIMI on yksilöllisyyden juhlaa, mikä tekee vaikuttavasta syksy/talvi 2015 -muotiviikosta ihanteellisen ensimmäisen tilaisuuden tälle uutuusbrändille.

Kaikkien EIMI-tuotteiden suositushinta on 21,90 euroa. EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla kaikissa Wella-kampaamoissa toukokuusta 2015 lähtien. Kysy lisätietoja kampaajaltasi tai käy osoitteessa www.wella.com/speakEIMI.

Tuotteet:

• UUTUUS! EIMI Dry Me (150 ml) on Wella Professionalsin ensimmäinen kuivashampoo, joka tuo tuuheutta ja mattapintaista rakennetta ilman jäämiä
  • EIMI Dynamic Fix -muotoilusuihke (300 ml) antaa hiuksille joustavaa muotoiltavuutta

Lisätiedot:
Elena Pallaskivi