Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Näin syntyi Esteban Cortazar syksy/talvi 2015 -näytöksen hiustyyli uusilla Wella Professionals EIMI -muotoilutuotteilla

Wella Professionals

Julkaistu: 12.03.2015 klo 13:02
Julkaisija: Wella Professionals

Pariisin muotiviikon kulisseissa yhdessä Wella Professionalsin globaalin luovan johtajan Eugene Souleimanin kanssa

Tällä kaudella Eugene Souleimanin Pariisissa luomista tyyleistä nousee esiin erityisesti kaksi vastakkaista trendiä: hiukset ovat joko todella ylelliset tai villin voimakkaat ja runsaat. Esteban Cortazarin näytöksen tyyli kuuluu jälkimmäiseen. Tällä kertaa tyyli on luotu spontaanisti, visuaalisen vaikutelman perusteella edeten. Jokaisen mallin hiukset on käsitelty eri tavoin riippuen hiusten laadusta ja pituudesta sekä kasvojen muodosta. Tuloksena on Amazonin sademetsän mieleen tuova tyyli, joka on alkuvoimainen, villi ja kauniilla tavalla rikkonainen.

“Viime kaudella letitimme hiukset tähän näytökseen. Kun purimme letit näytöksen jälkeen, ihastuimme tuloksena olleeseen tekstuuriin ja halusimme tuoda sen takaisin tällä kaudella. Pehmeät, luonnolliset pinnat ja muodot sopivat hyvin tähän kokoelmaan, koska se on alkukantaisempi ja siinä on viime kauden lettien inspiroimia tarkkoja yksityiskohtia. Viimeistelimme tyylin märällä otsatukalla, ikään kuin malli olisi juuri astunut ulos Amazonin sademetsän kosteudesta. Tämä kuivan ja märän kontrasti tuo tyyliin modernia dramaattisuutta”, kertoo Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja (Care & Styling).

Näin luot tyylin:

• Jaa hiukset kolmeen yhtä suureen osioon. Varmista, että hiukset jakautuvat tasaisesti ympäri päätä.
  • Tee kolme samanvahvuista lettiä ja suihkuta niihin reilusti EIMI Dynamic Fix -muotoilusuihketta.
  • Litistä letit suoristusraudalla saadaksesi hiukset asettumaan nopeasti selkeiksi kiharoiksi.
  • Kun hiukset ovat kuivat ja jäähtyneet, avaa letit käärmemäisiksi suortuviksi ja harjaa sitten luonnonharjaksisella harjalla saadaksesi hiuksiin runsasta volyymia. Korosta rakennetta suihkuttamalla hiuksiin EIMI Dry Me -kuivashampoota.
  • Lisää etuosaan EIMI Shape Control -muotovaahtoa ja hiero se hiuksiin saadaksesi niihin Amazonin kosteutta. Hiero kämmenellä latvasta tyveen päin luodaksesi pehmeän, rikkonaisen rakenteen.
  • Viimeistele muotoilemalla kampaus käsin mallin oman tyylin mukaiseksi. Kiinnitä joitakin alueita hiuspinneillä kokonaisuuden rikkomiseksi.

Päästylisti: Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja (Care & Styling)

EIMI on hiusmuotoilun uusi avainsana. EIMIn ansiosta voit olla oma itsesi ja tulkita maailman viimeisimpiä trendejä omalla tavallasi. Kolmen uuden tuotteen lisäksi EIMI kattaa myös kaikki muut Wella Professionals -muotoilutuotesuosikit, jotka yhdessä muodostavat 24 tuotteen muotoilutuotesarjan. EIMI on yksilöllisyyden juhlaa, mikä tekee vaikuttavasta syksy/talvi 2015 -muotiviikosta ihanteellisen ensimmäisen tilaisuuden tälle uutuusbrändille.

Kaikkien EIMI-tuotteiden suositushinta on 21,90 euroa. EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla kaikissa Wella-kampaamoissa toukokuusta 2015 lähtien. Kysy lisätietoja kampaajaltasi tai käy osoitteessa www.wella.com/speakEIMI.

Tuotteet:

• UUTUUS! EIMI Dry Me (150 ml) on Wella Professionalsin ensimmäinen kuivashampoo, joka tuo tuuheutta ja mattapintaista rakennetta ilman jäämiä
  • EIMI Dynamic Fix -muotoilusuihke (300 ml) antaa hiuksille joustavaa muotoiltavuutta
  • EIMI Shape Control -muotovaahto (500 ml) antaa voimakkaan tuen kampaukselle (ei tulossa myyntiin Suomessa, korvaava tuote Wella Professionals Shape Control -muotovaahto)

Lisätiedot:
Elena Pallaskivi