Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Näin syntyi DKNY:n syksy/talvi 2015 -näytöksen hiustyyli uusilla Wella Professionals EIMI -muotoilutuotteilla

Wella Professionals

Julkaistu: 23.02.2015 klo 15:28
Julkaisija: Wella Professionals

New Yorkin muotiviikon kulisseissa yhdessä Wella Professionalsin globaalin luovan johtajan Eugene Souleimanin kanssa

DKNY:n syksy/talvi 2015 -mallisto oli vähäeleinen ja räätälöity, ja sitä oli täydennetty graafisilla muodoilla ja näyttävillä väreillä. Inspiraatio näytöksen hiustyyliin tulikin itse mallistosta ja siksi Souleiman valitsi minimalistisen lähestymistavan myös kampauksiin. Kiinnostava kokonaisuus syntyi asettamalla yksinkertainen siluetti ja herkät elementit vastakkain.

“Halusin tuoda minimalismiin uuden ulottuvuuden ja viedä tyyliä hienovaraisesti lähemmäksi sen vastakohtaa, maksimalismia. Tällä tavalla yksinkertaisesta lopputuloksesta on saatu hieman monitahoisempi. Pyrin tekemään hiustyylistä eläväisen pienillä vivahteilla. Tyyli on samaan aikaan hento ja vahva. Se saa mallit erottumaan ja auttaa heitä ottamaan lavan haltuunsa. Juuri nämä ristiriidat ja vastakohdat tekevät hiustyylistä kiinnostavan”, kertoo Wella Professionalsin globaali luova johtaja Eugene Souleiman.

Hiukset myötäilevät päätä edessä, mutta takana ne saavat olla vapaasti, samalla kun piiloon jätetty letti tuo hiuksiin nostetta ja liikettä mallin kävellessä lavalla.

”Olin hyvin innoissani päästessäni käyttämään EIMI-tuotteita ensimmäistä kertaa nyt muotiviikolla. EIMI on Wella Professionalsin uusi muotoilutuotesarja, ja alla olevilla vinkeillä voit luoda myös itsellesi DKNY-hiustyylin”, Souleiman lisää.

Näin luot tyylin:

• Ota korvan takaa parin sentin levyinen hiusosio ja letitä hiukset hiusrajan muotoa seuraten alaspäin kohti niskaa. Kiinnitä hiukset niskaan ja toista sama toisella puolella. Letit luovat vankan perustan, johon päällimmäiset hiukset on helppo kiinnittää.
  • Tee hiuksiin keskijakaus, mutta jätä ohut hiusosio eteen vapaaksi seuraavaa vaihetta varten. Suihkuta päällimmäisten hiusten tyveen runsaasti EIMI Sugar Lift -hiuskiinnettä tuomaan joustavaa pitoa ja kaunista kiiltoa. Viimeistele hiukset EIMI Stay Essential -hiuskiinteellä ja harjaa hiukset luodaksesi päätä myötäilevän wet look -hiustyylin. Kiinnitä etuhiukset korvien takaa letteihin, jotta hiuksissa säilyy tiukka keskijakaus.
  • Eteen jätetyn hiusosion avulla luodaan tekstuuria hiusten pintaan. Tyylin kuuluisi antaa vaikutelma hiuksista, jotka ovat litistyneet myssyn alla. Kun hattu on otettu pois päästä, muutama yksittäinen hiussuortuva on karannut irralleen muista.
  • Suihkuta ohueen hiusosioon EIMI Dry Me -kuivashampoota, joka soveltuu hyvin myös hiusten muotoiluun eikä jätä tuotejäämiä. Hiero sen jälkeen hiukset paikoilleen käsin ja erottele irtonaisia suortuvia luodaksesi hiusten pinnalle hienon, yksityiskohtaisen kuvion.
  • Viimeistele irtonaiset suortuvat suihkuttamalla hiusten päällimmäiseen osaan hiuskiinnettä. Peitä sen jälkeen hiukset hiusverkolla ja paina hiukset sen avulla päätä myöden.
  • Lisää hiuskiinnettä verkon läpi ja kuivaa hiukset diffuusorilla. Ota hiusverkko pois ja tyyli on valmis.

Päästylisti: Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja (Care & Styling)

EIMI on hiusmuotoilun uusi avainsana.
EIMIn ansiosta voit olla oma itsesi ja tulkita maailman viimeisimpiä trendejä omalla tavallasi. Kolmen uuden tuotteen lisäksi EIMI kattaa myös kaikki muut Wella Professionals -muotoilutuotesuosikit, jotka yhdessä muodostavat 24 tuotteen muotoilutuotesarjan. EIMI on yksilöllisyyden juhlaa, mikä tekee vaikuttavasta syksy/talvi 2015 -muotiviikosta ihanteellisen ensimmäisen tilaisuuden tälle uutuusbrändille.

Kaikkien EIMI-tuotteiden suositushinta on 21,90 euroa. EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla kaikissa Wella-kampaamoissa toukokuusta 2015 lähtien. Kysy lisätietoja kampaajaltasi tai käy osoitteessa www.wella.com.

Tuotteet:

• EIMI Sugar Lift (150 ml) on täyteläinen, sokeria sisältävä hiuskiinne, joka antaa hiuksille nostetta, kiiltoa, tuuheutta ja pitoa
  • EIMI Dry Me (150 ml) on Wella Professionalsin ensimmäinen kuivashampoo, joka tuo tuuheutta ja mattapintaista rakennetta ilman jäämiä
  • EIMI Stay Essential Hair Spray (150 ml) on kevyt viimeistelykiinne, joka antaa pitoa ja rakennetta

Lisätiedot:
Elena Pallaskivi