Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Näin syntyi Blumarine syksy/talvi 2015 -näytöksen hiustyyli uusilla Wella Professionals EIMI -muotoilutuotteilla

Wella Professionals

Julkaistu: 05.03.2015 klo 12:22
Julkaisija: Wella Professionals

Milanon muotiviikon kulisseissa yhdessä Wella Professionalsin globaalin luovan johtajan Eugene Souleimanin kanssa

Blumarine syksy/talvi 2015 -näytöksen hiustyyli heijasteli milanolaisten naisten hienostuneisuutta – hiukset olivat samaan aikaan kevyet ja vaivattoman näköiset, mutta silti kauniit ja jopa seksikkäät.

“Tämä on hiustyyli, joka todella herää eloon, sillä se reagoi hyvin liikkeeseen. Olen huomannut, että hiukset saavat liikevoimaa, kun malli kävelee catwalkilla, joten toimme tähän hiustyyliin mukaan vahvempia elementtejä varmistaaksemme, että epäsymmetrinen muoto tulee silti hyvin esiin. Sovituksessa kaikilla malleilla oli yksi korva näkyvissä, joten tiesin heti, että tähän hiustyyliin tarvittiin epäsymmetristä muotoilua”, kertoo Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja.

Ensi näkemältä hiustyyli saattaa näyttää yksinkertaiselta, mutta helpon näköistä kampausta ei välttämättä ole helppo saada aikaan. Tässä tyylissä yhdistyvät hienovaraiset vivahteet, nerokas tekniikka ja upouusi muotoilutuote, EIMI Perfect Me -voide, joka ammentaa inspiraatiota ihonhoidosta. Se on eräänlainen BB-voide hiuksille, joka luo täydellisen pohjan ja antaa hiustyylille raikkautta sekä ”täydellisen epätäydellisen” viimeistelyn.

Näin luot tyylin:

• Aloita kampauksen teko hiuksiin, jotka ovat valmiiksi föönatut pyöröharjan avulla. Käytä apuna EIMI Perfect Setting -föönausnestettä. Lopputuloksena hiuksiin pitäisi saada volyymia, liikettä ja nostetta hiusten tyvestä.
  • Suihkuta seuraavaksi hiusten tyveen kevyesti EIMI Body Crafter -volyymisuihketta. Pienellä määrällä tuotetta on tarkoitus lähinnä lisätä hiuksiin kiiltoa ja saada jakaus pysymään paikallaan.
  • Tee hiuksiin sivujakaus ja heilauta hiukset toiselle puolelle. Laita hiukset kiinni löysälle poninhännälle. Hiero hiusten latvoihin hieman vedellä laimennettua EIMI Perfect Me -voidetta. Tämän ansiosta hiuksiin tulee upea kiilto ja ylellinen tuntu, ne laskeutuvat kauniisti eivätkä yksittäiset hiukset leijaile ympäriinsä.
  • Suihkuta poninhäntään kevyesti EIMI Perfect Setting -föönausnestettä ja ala kierittämään hiuksia vasemman korvan takaa kohti vastakkaista puolta, mutta jätä hiukset rullaamatta viimeisten 10 cm:n matkalta. Hiusten rullaus korvaa tässä tarrapapiljotit, sillä näin syntyvät entistä pehmeämmät laineet.
  • Kuivaa tämän jälkeen hiuksia diffuusorilla noin 10min ajan, avaa rullaus ja harjaa hiukset läpi. Lopputuloksen tulisi näyttää siltä, että hiukset ovat skarpimmat tyvestä, mutta sitten ne laskeutuvat kauniisti ilmaville laineille.

Päästylisti: Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja (Care & Styling)

EIMI on hiusmuotoilun uusi avainsana. EIMIn ansiosta voit olla oma itsesi ja tulkita maailman viimeisimpiä trendejä omalla tavallasi. Kolmen uuden tuotteen lisäksi EIMI kattaa myös kaikki muut Wella Professionals -muotoilutuotesuosikit, jotka yhdessä muodostavat 24 tuotteen muotoilutuotesarjan. EIMI on yksilöllisyyden juhlaa, mikä tekee vaikuttavasta syksy/talvi 2015 -muotiviikosta ihanteellisen ensimmäisen tilaisuuden tälle uutuusbrändille.

Kaikkien EIMI-tuotteiden suositushinta on 21,90 euroa. EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla kaikissa Wella-kampaamoissa toukokuusta 2015 lähtien. Kysy lisätietoja kampaajaltasi tai käy osoitteessa www.wella.com/speakEIMI.

Tuotteet:

• UUTUUS! EIMI Perfect Me (100 ml) on korjaava ja kosteuttava voide, joka tekee hiuksista kiiltävät ja sileät, se toimii kuten BB-voide kasvoilla
  • EIMI Perfect Setting -föönausneste (150 ml) antaa hiuksille kevyen pidon
  • EIMI Body Crafter -volyymisuihke (150 ml)tuo hiuksiin joustavaa volyymia