Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Näin syntyi Antonio Marras syksy/talvi 2015 -näytöksen hiustyyli uusilla Wella Professionals EIMI -muotoilutuotteilla

Wella Professionals

Julkaistu: 05.03.2015 klo 12:25
Julkaisija: Wella Professionals

Milanon muotiviikon kulisseissa yhdessä Wella Professionalsin globaalin luovan johtajan Eugene Souleimanin kanssa

Souleimanin sanojen mukaan Antonio Marrasin syksy-talvi 2015 -näytös on ollut yksi parhaimmista näytöksistä hiusmuotoilun kannalta. Se on tarjonnut hiusmuotoilijalle luovaa vapautta tulkita kokoelmaa omalla tavallaan. Tässä tyylissä on myös paljon yksityiskohtia. Se on monimutkainen näytöskampaus, joka on täynnä kontrasteja ja jäljittelee kokoelmassa nähtävää historiallisten ja modernien vaikutteiden yhdistelmää.

“Marrasin rikas, mutta kuitenkin hiomaton siluetti syntyy erilaisten vaikutteiden sekoittamisesta, ja tätä olen tavoitellut myös näytöksen hiustyylissä. Vaikka kankaiden kukkakuosi hipoo romantiikkaa, halusin hiuksiin jotakin kovempaa. Kampaus on poikamainen, mutta sievä. Lisäksi taustalla vaikuttaa Italian keskiaikaan viittaava tyyli, joka on saanut modernia vivahdetta. Tästä kaikesta syntyy hyvin hienostunut kokonaisuus”, kertoo Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja.

Näin luot tyylin:

• Aloita kampauksen teko hiuksiin, jotka ovat valmiiksi föönattu pyöröharjan avulla. Jaa tämän jälkeen hiukset osioihin ja aloita kampauksen työstäminen hiusten sivuista.
  • Suihkuta hiusten tyveen kevyesti EIMI Dynamic Fix -muotoilusuihketta ja harjaa hiukset läpi. Kiinnitä sivuhiukset taakse niskaan tiukalle poninhännälle.  Sivuhiusten tulee peittää kuitenkin korvat siten, että vain korvanlehdet näkyvät.
  • Ota seuraavaksi käsittelyyn päällimmäiset hiukset. Suihkuta hiuksiin EIMI Ocean Spritz -suolasuihketta lisätäksesi hiuksiin rakennetta. Tämä myös helpottaa hiusten kiinnittämistä paikoilleen. Tupeeraa sitten hiuksia kammalla. Aloita päälaelta ja etene kohti kasvoja. Lopeta käsittely noin 2 cm ennen otsaa.
  • Suihkuta etuhiuksiin EIMI Dynamic Fix -muotoilusuihketta ja kuivaa hiuksia hiusverkon läpi, jotta hiusosioista tulee mahdollisimman päänmyötäisiä ja kiiltäviä – selkeä vastakohta kuiville ja karkeille päällimmäisille hiuksille.
  • Ota seuraavaksi käsittelyyn päällimmäisten hiusten latvat. Työnnä hiuksia eteenpäin niin, että päälaelle muodostuu töyssy. Pyri saamaan aikaan päähinettä muistuttava muoto. Nosta sivut ylös ja kiinnitä pinneillä luodaksesi terävän ja nelikulmaisen muodon, joka on samalla maskuliininen ja elegantti.
  • Käytä apuna nauhaa tms. ja kiinnitä kaikki hiukset kiinni edelliseen poninhäntään. Jätä nauhan päät roikkumaan pitkinä.
  • Viimeistele päällimmäiset hiukset harjaamalla hiuksia taaksepäin saadaksesi aikaan keveän ja ilmavan rakenteen.
  • Kiedo poninhäntä nauhan päiden ympärille ja suihkuta EIMI Perfect Setting -föönausnestettä pidon lisäämiseksi. Työnnä sitten hiukset niskakuoppaan kotilon muotoiseksi nutturaksi.
  • Kuivaa nutturalle kiedotut hiukset varovasti diffuusorilla, jolloin niihin syntyy pehmeitä laineita. Avaa nuttura ja harjaa luonnonharjaksisella harjalla kevyen ja ilmavan lopputuloksen aikaansaamiseksi. Viimeistele hiukset EIMI Dry Me -kuivashampoolla, joka säilyttää kevyen rakenteen latvoissa.

Päästylisti: Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja (Care & Styling)

EIMI on hiusmuotoilun uusi avainsana. EIMIn ansiosta voit olla oma itsesi ja tulkita maailman viimeisimpiä trendejä omalla tavallasi. Kolmen uuden tuotteen lisäksi EIMI kattaa myös kaikki muut Wella Professionals -muotoilutuotesuosikit, jotka yhdessä muodostavat 24 tuotteen muotoilutuotesarjan. EIMI on yksilöllisyyden juhlaa, mikä tekee vaikuttavasta syksy/talvi 2015 -muotiviikosta ihanteellisen ensimmäisen tilaisuuden tälle uutuusbrändille.

Kaikkien EIMI-tuotteiden suositushinta on 21,90 euroa. EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla kaikissa Wella-kampaamoissa toukokuusta 2015 lähtien. Kysy lisätietoja kampaajaltasi tai käy osoitteessa www.wella.com/speakEIMI.

Tuotteet:

• UUTUUS! EIMI Dry Me (150 ml) on Wella Professionalsin ensimmäinen kuivashampoo, joka tuo tuuheutta ja mattapintaista rakennetta ilman jäämiä
  • EIMI Dynamic Fix -muotoilusuihke (300 ml) antaa hiuksille joustavaa muotoiltavuutta
  • EIMI Perfect Setting -föönausneste (150 ml) antaa hiuksille kevyen pidon
  • EIMI Ocean Spritz -suolasuihkeella (150 ml) luot helposti meriveden aikaansaaman rakenteen hiuksiisi

Lisätiedot:
Elena Pallaskivi