Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Näiden parissa lapset viihtyvät takapenkillä

Samsung Electronics Nordic

Näiden parissa lapset viihtyvät takapenkillä

Julkaistu: 30.05.2013 klo 16:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Takapenkillä ei enää tarvita sarjakuvakirjoja, satukasetteja eikä mp3-soittimiakaan. Nyt kaivetaan matkan alkaessa esiin tablettitietokone tai älypuhelin. Sovellusten ja palvelujen maailmaan on kuitenkin helppo eksyä, eikä kukaan halua yllättäviä laskuja lasten peliostoksista. Samsung antaa parhaat vinkit turvallisista sovelluksista, joiden parissa lapset viihtyvät.

lapset viihtyvät.

AniWorld

Sovellus, jossa lapsi oppii, mitä eläimet syövät, missä ne asuvat ja miten ne kasvavat. 36 eri eläintä, joita saa ruokkia ja paijata. Ilmaisen version lisäksi laajempi maksullinen sovellus, joka maksaa 1,62 euroa.

Sketch pad + drawing pad

Piirtämiseen tarkoitettu pienoisohjelma, joka toimii hyvin Glaxy Note -laitteiden kanssa tulevan S Pen -kynän kanssa. Valittavana on useita työkaluja, joilla tulee erilaista jälkeä, esimerkiksi kynä, sivellin ja spraymaalipurkki. Ilmainen.

Kids Doodle

Erittäin helppokäyttöinen piirrosohjelma, jossa on käytössä paljon värejä, siveltimiä ja tehosteita. Piirroksista voi koota myös filmin. Lapsi viihtyy sovelluksen parissa pidemmänkin matkan ajan. Ilmainen.

Talking Tom Cat 2

Puhuva kissa Tom toistaa hassusti kaiken, mitä sille sanotaan. Sovellus naurattaa aikuisiakin. Ilmaisversio ja maksullinen versio, jonka hinta on 0,79 euroa.

Kids shape puzzle

Palapelejä pienimmille eri aiheista: eläimiä, syötävää, liikennevälineitä, muotoja, kirjaimia ja numeroita. Ilmainen.

Classic Simon

Viihdyttävä, haastava muistipeli, jossa pitää muistaa, missä järjestyksessä värit tulevat esiin. Ilmainen.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki