Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » MUISTUTUS! Uusi tapa nauttia –tapahtuma

Tervetuloa Uusi tapa nauttia –tapahtumaan

Aika: 1.6.2015, klo 13:00-14:00

Paikka: Starbucks –kahvila, Esplanadi 39, 00100 Helsinki

Ravistele arkirutiinit uudestaan iloisemmiksi sekä energisemmiksi! 30min kerrallaan!

Kiireinen arki on usein kiinni samoissa rutiineissa. Ne saavat meidät toimimaan automaatiolla. Päivistä tulee samanlaisia, lopulta puuduttavia. Millä tavoin voisit ohjata omat seuraajasi miettimään arkirutiinit uudestaan? Miten innostaa heitä viettämään 30min päivästään aivan uudella tavalla? Mistä lisää iloa, energiaa, luovuutta, hetkiä ystävien kanssa, hetki oman rakkaimman kanssa?

Uusi tapa nauttia –liike starttaa 4.6. ja jatkuu seuraavan viikon ajan. Miten elämä voi muuttua näiden seitsemän päivän aikana? Irrottamalla vain 30min päivästä etsimällä uusia tapoja nauttia siitä, voi muuttaa kokonaan elämän suuntaa. Arkirutiineista irrottautumisella on tutkitusti oman hyvinvoinnin kannalta merkittävä vaikutus.

Tule kuulemaan miten voit auttaa seuraajasi muuttamaan omaa elämäänsä. 30min päivässä, 7 päivän ajan.

Starbucks haluaa rikkoa rutiineja. Laadukkaiden käsintehtyjen Starbucks –kahvilajuomien rinnalle ovat tulleet uudet kylmäkahvit, jonka voi nauttia vaikka matkalla mökille, saunan jälkeen tai ystävien kanssa piknikillä.

Starbucksin Uusi tapa nauttia –liike vie tänä kesänä Starbucks Discoveries Cappuccino –kylmäkahvit ympäri Suomen.

Tarjolla tapahtumassa uudet kylmäkahvimaut sekä herkullisia leivonnaisia.

Voit järjestää kesällä kahvikutsut ystävillesi. Kysy meiltä miten

Ilmoittautumiset ja tuotekyselyt:

Sanna Mämmi