Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Mira Kasslinin luotsaama Kasslin LKV ja LuinSpa yhteistyöhön

LuinSpa

Mira Kasslinin luotsaama Kasslin LKV ja LuinSpa yhteistyöhön

Julkaistu: 11.04.2016 klo 07:45
Julkaisija: LuinSpa

Korkealaatuisia ja innovatiivisia pyyhe- ja kodin spa -tuotteita suunnitteleva LuinSpa ja Mira Kasslinin luotsaama kiinteistövälitystoimisto Kasslin LKV ovat lähteneet yhteistyöhön välitettävien asuntojen kylpyhuone- ja saunatilojen stailauksessa.

Korkealaatuiset ja tyylikkäät materiaalit ovat tärkeässä roolissa asunnonvälityksessä

"Välitämme asuntoja tinkimättömällä otteella, olemme ehdottoman tarkkoja visuaalisesta ilmeestä ja haluamme tarjota ostajille ja myyjille parasta. Laadukkuutta huokuvat tuotteet viimeistelevät sisustuksen ja mikä parasta, tuotteet toimivat myös arjessa. LuinSpa- tuotteet ovat täydellinen kumppani meille", kertoo Kasslin LKV:n toimitusjohtaja, julkisuudestakin tunnettu luksusasuntojen kiinteistövälittäjä, Mira Kasslin.

LuinSpa kasvattaa tunnettuuttaan laadukkaana ja innovatiivisena pyyhebrändinä perinteisten tuotemerkkien joukossa

”Olemme olleet pian vuoden markkinoilla, ja on mahtavaa, miten pienellä budjetilla ja kovalla työllä sana meistä alkaa kiiriä. Niin sanottu pyyhemarkkinahan on täällä meillä Suomessa isojen ja tunnettujen brändien vetämä, joten jalansijaa ei ole helpoin mahdollinen saada, vaikka sinänsä meillä LuinSpalla pyyhkeet on viety niiden käyttötarkoituksessa pidemmälle eikä vastaavaa personoitua tarjontaa ole markkinoilla. Olimmekin todella iloisia kun Mira otti meihin yhteyttä, sillä juuri tällaisia yhteistyömalleja tarvitsemmekin. Osallistumme mielellämme laadukkaiden asuntojen stailaukseen ja mikä olisikaan parempi kumppani tähän kuin Kasslin LKV.” kertoo Mari Luodes, toinen LuinSpan perustajista.

Mari Luodes
mari.luodes@luinspa.fi
050 395 0683

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon