Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Mediakutsu: Tervetuloa tutustumaan LuinSpan innovatiivisiin kodin spa -tuotteisiin Tampereen Asta Rakentaja ja Sisustus 2016 -messuille

LuinSpa

Kutsu.
Julkaistu: 04.02.2016 klo 16:15
Julkaisija: LuinSpa

Paikka: Asta Rakentaja ja Sisustus 2016 -messut, Tampereen Messu- ja Urheilukeskus

LuinSpa esittelee innovatiivisia kodin spa -tuotteitaan Sisustus 2016 -tapahtumassa 5.7.2. Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa osastolla D 306. Toukokuussa 2015 verkkokauppana startannut LuinSpa uskoo, että jokaisen koti voi olla spa, eikä rentouttavan spa-tunnelman luomiseen tarvita aina massiivista remonttia.

– LuinSpan tuotteilla saa helposti uutta kotimaista ilmettä ja hemmottelevaa pehmeyttä kylpytiloihin. Toivomme löytävämme Sisustus 2016 -messuilta uusia jälleenmyyjiä ja yhteistyökumppaneita, kertoo LuinSpan asiakkuuspäällikkö Karoliina Viitala.

Idea LuinSpan tuotteisiin, kuten hiuspyyhkeeseen ja spamekkoon, kumpuaa useimmiten pienistä arjen ongelmista, joihin halutaan tarjota sisustuksellisen tyylikäs ja laadukas ratkaisu. LuinSpa etsii aktiivisesti uusia jälleenmyyjiä Suomesta ja ulkomailta sekä uutta liiketilaa myymälälleen. Tällä hetkellä LuinSpalla on Suomessa ja ulkomailla jo kymmeniä jälleenmyyjiä ja määrä kasvaa viikoittain.

Lisätiedot:

Karoliina Viitala
asiakkuuspäällikkö
karoliina.viitala@luinspa.fi
p. 044 080 2010

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon