Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » LuinSpan kevään uutuudet ovat täällä - mukana myös asiakkaiden toiveesta suunniteltu ponchopyyhe

LuinSpa

Julkaistu: 06.04.2016 klo 13:30
Julkaisija: LuinSpa

Personalisoituja ja innovatiivisia pyyhe- ja kodin spa -tuotteita suunnitteleva kotimainen LuinSpa lanseeraa kevään mallistonsa tällä viikolla. LuinSpa tuo pyyhemarkkinoille jälleen perinteisestä poikkeavia ratkaisuja, joita markkinoilla ei ole ollut. Jo aikaisemmin lanseeratut hiuspyyhe ja spamekko ovat saavuttaneet suuren suosion niin kotimaan kuin ulkomaan markkinoillakin. Nyt lanseerattaviin uutuuksiin kuuluvat muun muassa aikuisten ponchopyyhe, kauneudenhoitoon tarkoitettu hiuspanta sekä kylpyhuoneen spatunnelman lisäämiseen ja kotiväen hemmotteluun tarkoitetut rullattavat spapyyhkeet.

Aikuisten Ponchopyyhe on asiakkaiden toiveesta suunniteltu Limited Edition -tuote

LuinSpa toi viime vuonna markkinoille lapsille suunnatun hupullisen ja taskullisen ponchopyyhkeen. Tämän innoittamana lukuisat asiakkaat, niin naiset kuin miehet, esittivät toiveen, että aikuisillekin olisi vastaava ponchopyyhe.

— Ensialkuun meitä hymyilytti ajatus aikuisten ponchopyyhkeestä, mutta siinä kohtaa kun palautetta alkoi tulla viikoittain ja bloggaritkin pitivät jopa äänestyksiä pitäisikö aikuisten ponchossa olla korvat vai ei korvia, päätimme tarttua toimeen suunnitella aikuisten mallin. Asiakkaathan ne ovat, jotka tarpeen ja kysynnän muodostavat, joten heitä vartenhan tätä työtä tehdään! Katsotaan miten tämä Limited Edition –tuote lähtee vetämään”, sanoo LuinSpan perustaja ja suunnittelija Noora Mustajärvi.

LuinSpan tavoitteena on tuoda spa jokaiseen kotiin

LuinSpan missiona on tuoda hemmottelevia spa-hetkiä jokaiseen kotiin laadukkailla ja innovatiivisilla pyyhetuotteilla. Idea LuinSpan tuotteisiin, kuten hiuspyyhkeeseen ja spamekkoon, kumpuaa useimmiten pienistä arjen ongelmista, joihin halutaan tarjota tyylikäs ja laadukas ratkaisu. LuinSpan tuotteisiin ja kevään uutuuksiin voi tutustua verkkosivuilla osoitteessa www.luinspa.fi tai 7.-10.4.2016 Helsingin Messukeskuksessa järjestettävillä Kevätmessuilla.

Lisätietoja antaa

Noora Mustajärvi
noora.mustajarvi@luinspa.fi
041 469 5365

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon