Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » LuinSpa-tuotteita saa nyt laajasti Tampereen Sokokselta

LuinSpa

LuinSpa-tuotteita saa nyt laajasti Tampereen Sokokselta

Julkaistu: 19.04.2016 klo 07:27
Julkaisija: LuinSpa

Korkealaatuisia ja innovatiivisia LuinSpa pyyhe- ja kodin spa -tuotteita saa nyt myös Tampereen Sokokselta. Valikoima kattaa kodin pyyhetuotteiden lisäksi personoituja pyyheratkaisuja jokaiselle perheenjäsenelle.

Laadukas kotimainen tuotemerkki on tervetullut lisä Tampereen Sokoksen valikoimaan

"Henkilökuntamme vinkkasi LuinSpa-tuotteista ja tutustuttuamme niihin huomasimne, että valikoimasta löytyy juuri sellaisia tuotteita, mitä asiakkaat ovat meiltä kysyneet, mutta mitä meiltä on omasta valikoimastamme puuttunut. Lisäksi tuotteiden ylellinen pehmeys ja muhkeus sekä kauniit värit ihastuttivat. Niinpä päätimme ottaa tuotemerkin valikoimaamme. LuinSpa-tuotteet ovat saaneet heti positiivisen vastaanoton myös asiakkailtamme.", kertoo myyntipäällikkö Erika Vakkilainen.

LuinSpa kasvattaa jälleenmyyntiverkostoaan kotimaassa ja kansainvälisesti

”Olemme tosi iloisia aloittaessamme yhteistyön Tampereen Sokoksen kanssa. Sokos tunnetaan Tampereella erityisen hyvästä palvelusta ja kattavasta valikoimasta, joka kehittyy jatkuvasti  vastaamaan kuluttajien yhä tiukempia laatuvaatimuksia. Jälleenmyyntiverkostomme laajenee kaiken aikaa niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin, ja syksyllä meillä on ilo tuoda markkinoille jälleen uusia kodin spa -tuotteita. Tästä on hyvä jatkaa.”, toteaa Noora Mustajärvi, toinen LuinSpan perustajista

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon