Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » LuinSpa läpäisi Top Drawer -hakuprosessin – mukaan Iso Britannian merkittävimpään sisustusalan ammattilaismessuun

LuinSpa

Julkaistu: 01.04.2016 klo 09:00
Julkaisija: LuinSpa

Personalisoituja ja innovatiivisia pyyhe- ja kodin spa -tuotteita suunnitteleva LuinSpa haki mukaan Lontoossa vuosittain järjestettäviin Top Drawer -ammattimessuille läpäisten komitean valintakriteerit ensiyrittämällä. Top Drawer on Euroopassa yksi merkittävimmistä sisustus- ja lahjatavara-alan messuista ja poikkeuksellinen siinä mielessä, että sekä näytteilleasettajakunta että ostajakunta on tarkoin varjeltu laatutasoltaan.

Top Drawer avaa isoja kansainvälisiä ovia

Top Drawer järjestetään joka vuosi tammikuussa ja elokuussa. Messu on poikkeuksellinen siitä, että se pidetään näytteilleasettajien ja vierailijoiden määrässä pienenä ja määrän sijasta panostetaan tarjonnan laatuun. Top Drawer vetääkin puoleensa isoja kansainvälisiä ketjuostajia, kuten Harrods, The Conran Shop, SCP, Skandium, Fortnum and Mason, Selfridges, Liberty, House of Fraser, Heals, John Lewis, Fenwicks, Graham Green, Urban Outfitters, Butlers, Paperchase, Scribbler sekä The National.

"Top Drawer avaa valituille näytteilleasettajille mahdollisuuden esitellä brändiä todelliselle ostajien kermalle. Mukana on vain noin 15 000 tarkkaan valittua ostajaa, jolla takaamme ettei mukana ole laisinkaan turhia vierailijoita. Vain relevantit ostajat ja laadukkaat näytteilleasettajat”, kertoo Top Drawerin edustaja Nimet Gunes.

LuinSpa luottaa brändinsä vetovoimaan

"Meitä varoiteltiin, ettei messuille todellakaan ole helppoa päästä varsinkaan, kun emme ole olleet markkinoilla vielä vuottakaan. Luotimme silti vahvasti brändimme vetovoimaan ja pistimme parastamme tehdessämme komitealle esitystä meistä. Oli yksi merkittävimpiä kohtia yrityksen historiassa saada kuulla, että pääsimme mukaan. Siinä missä muilla messuilla käy paljon enemmän pienempien liikkeiden ostajia, näillä messuilla käy isot ostajat. Ei siis voi olla parempaa tilaisuutta laajentua kansainvälisesti", kertoo Mari Luodes, toinen LuinSpan perustajista.

Noora Mustajärvi

noora.mustajarvi@luinspa.fi

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon