Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Laura Ashley’n kevään sisustus- ja muotiuutuudet saapuivat Lontoosta

Laura Ashley

Laura Ashley’n kevään sisustus- ja muotiuutuudet saapuivat Lontoosta

Julkaistu: 08.02.2016 klo 09:30
Julkaisija: Laura Ashley

Sisustuksessa raikkaita ja pehmeitä sävyjä

Laura Ashley’n kevät- ja kesämallistosta löytyy runsaasti vaihtoehtoja kodin ja loma-asunnon sisustukseen. Mallisto sisältää raikkaita sinisen sävyjä merihenkiseen tyyliin (Boathouse), hienostunutta ja pehmeää vihreää (Willow Leaf) sekä rouheaa industrial-tyylistä harmaata ja mustaa (Loft Living).

Monipuolinen valaisinvalikoima sisältää klassisen kauniita ja tyylikkäitä katto-, pöytä- ja
lattiavalaisimia. Useimpiin valaisimiin voi valita mieleisen varjostimen runsaasta valikoimasta, jossa toistuu sesongin kangaskuosien värit ja mallit. Uutuutena esimerkiksi jännittävä ja moderni Zaria.

Kevään uutuuskankaita ovat muun muassa Sandford ja Runswick ’seaspray’n sävyisenä sekä upea harmaavalkoinen Greenwich Steel. Romanttisen tyylin ystäville on tarjolla Milford ja Faulkner -kuosit. Tapettien värit ja kuvioinnit sopivat luontevasti yhteen sisutuskankaiden kanssa.

Kaikkiin Laura Ashley’n sisustusmallistoihin kuuluu niiden tyyliin sopivat koristetyynyt. Laaja koristetyynyjen valikoima sisältää sekä yksivärisiä, kuosillisia että brodeerauksin somistettuja tyynyjä useissa väreissä. Esimerkiksi samettisten Nigella-tyynyjen värimaailma vaihtelee voimakkaista jalokivisävyistä hennon pastellisiin ja maanläheisiin neutraaleihin sävyihin.

Yksilöllisillä pientavaroilla ja kattaustarvikkeilla on helppo täydentää kevään sisustusta. Tarjolla on muun muassa kauniita valokuvakehyksiä ja erilaisia peilejä. Useimpia sisutustuotteita voi kätevästi tilata Helsingissä sijaitsevan myymälän omasta verkkokaupasta: www.lauraashley.fi.

Muodissa khakia, valkoista, hentoja pastelleja, liehuvaa sifonkia ja pitsiä

Laura Ashley’n kevään ja kesän muotimallisto koostuu naisellisista kesämekoista, monikäyttöisistä housuista, hameista ja puseroista sekä kauniista neuleista ja tunikoista.

Kukkaprinttien ohella mallistosta löytyy paljon yksiväristä eri sävyissä. Khaki tekee paluun, ja sitä yhdistetään raikkaaseen valkoiseen. Pitsin voittokulku jatkuu, ja sitä löytyy niin mekoissa kuin yläosissakin.

Osoite: Pohjoisesplanadi 23, puh. 010 440 4300. Myymälä tarjoaa myös sisustusneuvontaa ja ompelupalvelun. Lisätietoja: Myymäläpäällikkö Eeva Smedjebacka (sisustus) ja Kirsti Koivunoro (muoti), etunimi.sukunimi@lauraashley.fi

Painokelpoisia kuvia sekä kuvaustuotteita toimituksille: Kysy sisustuskuvaston tuotekuvia s-postilla eeva.smedjebacka@lauraashley.fi tai tiedottaja Pirjo Kuisma, puh. 040 554 3587, pirjo.kuisma@figuuri.fi

Lainaamme mielellämme tuotteita kuvauksiin, suoraan myymälästä! Huom! Sisustuskuvasto on selailtavissa verkossa: http://www.lauraashley.com/uk/page/ss16catalogue ja noudettavissa Helsingin myymälästä maaliskuun alussa. Postitamme kuvaston veloituksetta median edustajille.