Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Lahden Moottoripyörämessut vahvassa nosteessa

Lahden Messut Oy

Lahden Moottoripyörämessut vahvassa nosteessa

Julkaistu: 10.03.2015 klo 11:50
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Lahden Messukeskuksessa 23.-24. toukokuuta järjestettävien Lahden Moottoripyörämessujen näytteilleasettajat alkavat varmistua. Viimeisimmät osallistumisensa vahvistaneet moottoripyörämerkit ovat Ducati, Harley-Davidson ja KTM. Mikä parasta, edellä mainitut merkit tuovat kalustoansa messuyleisön koeajettavaksi. Katupyörille on suunniteltu muutama kaunis mutkatiereitti. Offroad -mallit ovat koeajettavissa näyttelyn Test Ride Offroad -alueella. Test Ride -alueen radan suunnittelee enduron maailmanmestari Pekka Viljakainen. Radan rakentaa paikallinen moottoripyöräkerho SsMK (Salpausselän moottorikerho ry).

KTM järjestää Test Ride -alueella oman Offroad Start -tapahtuman yhdessä Motojyskyn kouluttajien kanssa. Offroad Start -tapahtuma on tarkoitettu kuskeille, jotka haluavat kokeilla ensimmäistä kertaa motocross- tai enduromoottoripyöräilyä. Motojyskyn kokeneet kouluttajat opastavat kädestä pitäen kuljettajia offroadin saloihin. Jos olet koskaan harkinnut kokeilevasi soralla ajamista, siihen on nyt ainutlaatuinen tilaisuus.

FAKTAA NÄYTTELYSTÄ:

- Lahden Moottoripyörämessut järjestetään Lahden Messukeskuksessa nyt toista kertaa. Ensimmäisellä kerralla vuonna 2010 näyttelyvieraita kävi 42 000.

- Teemana ”Omalla pyörällä Moottoripyörämessuille!”

- Ainutlaatuinen tilaisuus nähdä uusia moottoripyöriä ja samalla koeajaa niitä

- Paikalla ajovarusteiden maahantuojia ja kauppiaita

- Mukana uusi ”Tie motoristiksi” –teema-alue

- Ennakkolipunmyynti on lähtenyt hienosti käyntiin

www.lahdenmpmessut.fi

Anne Koskinen

Näyttelypäällikkö

anne.koskinen@lahdenmessut.fi

Ennakkolipunmyynti:

liput.lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.