Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Kuunkuiskaajat, Tessa Virta ja Johanna Iivanainen joulutunnelmissa

HOK-Elanto

Kuunkuiskaajat, Tessa Virta ja Johanna Iivanainen joulutunnelmissa

Julkaistu: 15.11.2010 klo 15:36
Julkaisija: HOK-Elanto

Vantaalla sijaitseva Backaksen Kartano on tulvillaan ihanaa joulun odotusta. Tunnelmallisten iltojen esiintyjinä nähdään Tessa Virta Trio, Kuunkuiskaajat sekä Olli Ahvenlahti Trio solistinaan Johanna Iivanainen.

Joulun tunnelmallisten sävelten lisäksi Backaksen Kartanolla nautitaan kartanon keittiön valmistamista herkuista. Buffet-pöydän antimiin voi tutustua osoitteessa backaksenkartano.fi.

Tessa Virta Trio, to 2.12. ja pe 3.12.

Kuunkuiskaajien jouluillat, ke 8.12., to 9.12. ja pe 10.12.

Olli Ahvenlahti Trio, solistivieraana Johanna Iivanainen, ke 15.12., to 16.12. ja pe 17.12.

Ilta alkaa ruokailulla klo 18.30 ja päättyy noin klo 22. Hinta, joka sisältää esityksen ja buffetin, on S-Etukortilla 41 €/hlö (norm. 45 €).

Kokonaisuus sopii loistavasti niin ystävien yhteiseen illanviettoon kuin työpaikan iloiseen pikkujoulujuhlintaankin. Lisämausteena nautitaan ainutlaatuisesta kartanomiljööstä. Vantaan Ylästössä sijaitsevan Backaksen Kartanon juuret ulottuvat aina 1500-luvulle, jolloin se perustettiin ratsutilaksi.

Varaukset:

p. 020 1234 800

(matkapuhelimesta 0,0828 €/puhelu + 0,1704 €/min, lankapuhelimesta 0,0828 €/puhelu + 0,0595 €/min)

tai sähköpostilla myynti.catering@sok.fi

Lisätiedot:

Backaksen Kartano/Antti Riitaho, p. 050 68 765
backaksenkartano.fi

Backaksen Kartano, Ylästöntie 28, Vantaa

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli puoli miljoonaa asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on 1,6 mrd. euroa, ja yritys työllistää 6000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi