Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Kuinkas sitten kävikään? -muumitarina herää eloon uusissa Lotus Emilia Design FUN MUUMI -talouspyyhkeissä

Lotus Pehmopaperit

Julkaistu: 26.08.2016 klo 10:00
Julkaisija: Lotus Pehmopaperit

Lotus Emilia Design FUN -talouspyyhkeessä valloittavat iloiset muumihahmot. Tove Janssonin Kuinkas sitten kävikään? -kuvakirjasta tutut hahmot ilahduttavat nyt kaikenikäisiä muumifaneja.

Lotus Emilia Design FUN -talouspyyhkeen uusi kuosi on saanut inspiraationsa Kuinkas sitten kävikään? -tarinasta. Tarina alkaa, kun Muumipeikko lähtee maidonhakumatkalle. Matkalla Muumipeikko tapaa Mymmelin, joka on huolissaan metsään eksyneestä Pikku Myystä. Tästä alkaa suuri seikkailu, jonka vaiheet ovat kuvitettuina uudessa talouspyyhkeessä. Kuinkas sitten kävikään? -tarina julkaistiin vuonna 1952, ja se on Tove Janssonin ensimmäinen muumikirja.

”Muumit ovat ikiklassikko, joka ihastuttaa kaikenikäisiä. Lotus-talouspyyhkeiden kuosi piristää niin lapsiperheen kuin aikuisen kotia. Lilamustat kuosit ovat tyylikäs kunnianosoitus Tove Janssonin hahmoille”, kertoo Lotuksen markkinointipäällikkö Heidi Toivola.

Lotus Emilia Design FUN -talouspyyhettä myydään neljän rullan pakkauksissa. Talouspyyhepakkauksen hinta on noin 2,80 euroa. Lisäksi myös Lotus Nessu Muumi -nenäliinat saavat uuden ulkoasun. Uudet muumikuosilla koristellut talouspyyhkeet ja nenäliinat ovat saatavilla hyvin varustetuissa päivittäistavarakaupoissa rajoitetun ajan.

Lisätiedot:
Heidi Toivola, Markkinointipäällikkö
Oy SCA Hygiene Products Ab
heidi.toivola@sca.com

Lisätiedot, kuvat ja tuotenäytteet:
Mari Svahn
Hill+Knowlton Strategies
mari.svahn@hkstrategies.fi

Lotus
Lotus-tuotemerkki on pehmopapereiden markkinajohtaja Suomessa. Suomen markkinoiden laadukkaat Lotus-tuotteet valmistetaan pääasiassa Nokian tehtaalla, jolla on pitkät perinteet laadukkaan paperin tuotannossa. Kaikilla Suomessa valmistetuilla Lotus-tuotteilla on avainlippu, josta tunnistaa tuotteen kotimaisuuden.