Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Kotimainen Natural Baby -ihonhoitosarja hellii lasta päästä varpaisiin

Lh-Beauty

Kotimainen Natural Baby -ihonhoitosarja hellii lasta päästä varpaisiin

Julkaistu: 16.02.2016 klo 09:30
Julkaisija: Lh-Beauty

Natural Baby -sarjalle on myönnetty Avainlippu- sekä Leaping Bunny -merkit

Lh-Beautyn Natural Baby -ihonhoitosarja on suunniteltu erityisesti vauvan ja lapsen herkän ihon hoitoon. Valikoidut turvalliset ja luomulaatuiset ainesosat hemmottelevat ihoa, jonka suojausmekanismit eivät ole vielä yhtä kehittyneet kuin aikuisilla. Kaikki sarjan tuotteet on valmistettu ilman eläinperäisiä ainesosia. Tuotteet ovat lisäksi hajusteettomia ja väriaineettomia, eivätkä ne sisällä ärsyyntymistä aiheuttavia allergeeneja.

Natural Baby -sarjalle on myönnetty Avainlippu- sekä Leaping Bunny -merkit. Pupumerkki voidaan antaa valmistajalle, joka ei missään tuotekehityksen vaiheessa käytä eläinkokeita tai eläinkunnasta peräisin olevia raaka-aineita. Natural Baby -tuotteet soveltuvat erinomaisesti myös aikuisten herkälle iholle. Kaikki sarjan tuotteet on valmistettu korkeatasoisista raaka-aineista Ylöjärvellä.

Natural Baby Sensitive Baby Cream

Natural Baby Sensitive Body Cream on hellästi hoitava ja nopeasti imeytyvä voide koko keholle. Voiteen sisältämä kookosöljy suojaa ja hoitaa lapsen ohutta ihoa. Tekstuuriltaan miellyttävä voide on helppo levittää ja se imeytyynopeasti. Voide myös vahvistaa ihoa suojaavaa hydolipidikalvoa, joka on pienokaisella aikuista ohuempi, hiki- ja talirauhasten vähemmän aktiivisen toiminnan vuoksi.

Natural Baby Sensitive Shampoo and Bodywash

Natural Baby Sensitive Shampoo and Bodywash on mieto, kasvipohjainen pesuneste herkälle iholle. Se suojaa, kosteuttaa ja hoitaa ilman kyyneleitä ja selvittää pienen takkutukan. Pesuneste sopii vauvan kylvettämiseen päästä varpaisiin, ja jättää iholle suojaavan ja hoitavan pinnan. Tuotetta ei tarvitse huuhdella pois.

Hinta 4,30 € / 300 ml

Natural Baby Sensitive Daily Moisturizing Lotion

Natural Baby Sensitive Daily Moisturizing Lotion on nopeasti imeytyvä ja kosteuttava voide päivittäiseen käyttöön vauvan nopeasti kuivuvalle iholle. Voiteen sisältämät kasvi- ja kookosöljyt suojaavat ja hoitavat herkkää ihoa. Tuote palauttaa tehokkaasti ihon luonnollisen kosteustasapainon. Voide sopii erityisesti käytettäväksi kylvyn jälkeen.

Natural Baby Sensitive Diaper Rash Cream

Natural Baby Sensitive Diaper Rash Cream on sarjan erikoishoitovoide joka on kehitetty hoitamaan ja suojamaan tehokkaasti vaippa-alueen ärtynyttä ihoa. Kasviöljypohjainen tuote sisältää myös sinkkiä, joka rauhoittaa ja poistaa ihon punoitusta. Voidetta käytetään vaipanvaihdon yhteydessä puhtaalle iholle. Se jättää iholle tehokkaasti suojaavan pinnan ärsykkeitä vastaan.

Lisätiedot:

Lh-Beauty Oy, www.lh-beauty.fi
Ilpo Laurila, toimitusjohtaja
ilpo.laurila@lifehair.fi, 040 570 5551

Kuluttajatiedustelut:

Lh-Beauty
asiakaspalvelu@lh-beauty.fi, (03) 3142 0900

Viestintä ja tuotenäytteet:

Rianno Communications Oy
Wilma Wallin, viestintäkonsultti
wilma.wallin@rianno.fi, 040 737 3888

Lh-Beauty on vuonna 1993 perustettu yritys, joka on keskittynyt erityisesti hygienia- ja puhdistustuotteiden kehittelyyn ja valmistamiseen. Hiusten- ja ihonhoitoon tarkoitetut tuotteet ovat kotimaisia ja kasviperäisiä tai synteettisiä. Lh-Beauty on ainoa kotimainen kosmetiikka-alan yritys, jolla on oikeus käyttää kansainvälistä Leaping Bunny -merkkiä. Tämä takaa kuluttajille, että Lh-Beauty ei käytä valmistuksessa eläinperäisiä eikä eläimillä testattuja raaka-aineita. Lh-Beautyn tuotemerkkejä ovat muun muassa Lacto line, Bio Rich, Oliivi ja Natural Baby.

www.lh-beauty.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon