Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Kingston esitteli CES-messuilla maailman tilavimman muistitikun

Kingston Technology

Kingston esitteli CES-messuilla maailman tilavimman muistitikun

Julkaistu: 07.01.2013 klo 18:15
Julkaisija: Kingston Technology

Kingston esitteli CES-messuilla maailman tilavimman muistitikun

DataTraveler HyperX Predator 3.0 on USB-muisti, jota on saatavana peräti  teratavun kokoluokassa

• Siirtonopeudet: 240MB/s luku, 160MB/s kirjoitus
  • SuperSpeed USB 3.0 -sertifioitu

2013 International CES Las Vegas - 7. tammikuuta 2013 -- Kingston Digital Europe Ltd esitteli tänään CES-messuilla, DataTraveler® HyperX® Predator 3.0 USB-muistitikun, joka on maailman suurimmalla kapasiteetilla varustettu Flash-muistitikku.

DataTraveler HyperX Predator 3.0 tulee saataville 512 gigatavun ja 1 teratavun kokoluokissa. Seon myös Kingstonin nopein USB 3.0 -muistitikku 240/160MB/s luku- ja kirjoitusnopeuksilla, ja siinä onkinSuperSpeed USB 3.0 -sertifiointi.

UudelleDataTraveler HyperX Predator 3.0 -muistitikulle mahtuu kaikki mitä ikinä tarvitseekantaa mukana matkassa. Suurella kapasiteetilla ja siirtonopeuksilla varustetuilla muistitikuilla säästyy selvää aikaa ja vaivaa. Kapasiteetti ja nopeus riittävät muun muassa HD-kuvan suoratoistoon ja editointiin sekä pelien pelaamiseen viiveettä suoraan tikulta, toteaa Kingstonin Suomen liiketoimintaa johtava Mikko Maanoja.

DataTraveler HyperX Predator 3.0 on USB 3.0 -yhteensopiva, joten se sopii erityisesti ihmisille, jotka työskentelevät suurien grafiikka-/videotiedostojen kanssa. Se sopii myös mainiosti pelaajille, jotka haluavat kantaa mukanaan koko pelikokoelmaansa pelitallennuksineen ja asetuksineen. HyperX Predator 3.0 on tottakai myös taaksepäin yhteensopiva USB 2.0:n kanssa.

Tikussa on vankkarakenteinen sinkkirunko, joka kestää iskuja, mutta samalla näyttää hyvältä. DataTraveler HyperX Predator 3.0:n mukana tulee laitteelle suunniteltu avainrengas ja ketju.

Kingstonin uutuusmuistikku kuuluu HyperX Predator -tuoteperheeseen, johon lukeutuu yhtiön suorituskykyisimmät tuotteet. Laitteessa on viiden vuoden takuu, johon kuuluu 24/7 -tuotetuki.

Kingston Technology juhlii 25:tä vuottaan maailman johtavana kolmannen osapuolen muistivalmistajana. Yrityksen perustivat toimitusjohtaja John Tu ja operatiivinen johtaja David Sun lokakuun 17. päivänä vuonna 1987. 25-vuotisesta historiasta kertova videon voi katsoa täällä. Kingstonin 25-vuotiaan historian lisäksi HyperX-muistit viettävät kymmenvuotisjuhliaan. Kingstonin ensimmäiset HyperX-muistit tulevat markkinoille marraskuussa 2002.

Yhteensopivuustaulukko

Käyttöjärjestelmä

USB 3.0

USB 2.0

Windows®8

Windows®7 (SP1)

Kyllä

Windows Vista® (SP1, SP2)

Windows XP (SP3)

Mac OS X v.10.6.x +

Linux v. 2.6.x+

Kingston DataTraveler HyperX Predator 3.0

Tuotenumero

Kapasiteetti

DTHXP30/512GB

DataTraveler HyperX Predator USB 512GB

DTHXP30/1T

DataTraveler HyperX Predator USB 1TB

Kingston HyperX Predator 3.0:n ominaisuudet ja tekniset tiedot:

• Suuri kapasiteetti: Maailman suurimmalla kapasiteetilla varustettu muistitikku
  • Metallirunko (sinkki): Sinkkipäällysteiset kuoret, iskunkestävä rakenne
  • HyperX valet -avainketju: näyttävä mukana tuleva lisävaruste
  • Takuu: Viiden vuoden takuu ja ilmainen tekninen tuki
  • Nopeudet: Max Sequential luku-/kirjoitusnopeudet: 240/160MB/s, USB 2.0 luku-/kirjoitusnopeudet: 30/ 30MB/s
  • Taaksepäin yhteensopivuus: USB 2.0 -tuki
  • Kapasiteetit2:  512GB, 1TB (Q1)
  • Mitat: 72mm x 26.94mm x 21mm (avainrenkaalla:88.53mm x 26.94mm x 21mm)
  • Käyttölämpötila: 0°C to 60°C
  • Säilytyslämpötila: 20°C to 85°C
  • USB 3.0: Hyödyntää USB 3.0 -tekniikkaa sisäänrakennetulla SSD-ohjaimella, jolla saavutetaan nopeat luku- ja kirjoitusnopeudet ja alhaiset latenssit. USB 2.0 taaksepäin yhteensopivuus

Kingston SoMessa:

YouTube: http://www.youtube.com/kingstonhyperx

Facebook: http://www.facebook.com/hyperxcommunity

Twitter: http://twitter.com/#!/kingstontech

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/kingston

Flickr: http://www.flickr.com/photos/kingstontechnologyemea/

Lisätietoa tuotteista:
Kingston Technology, Victoria Chernih
GSM +44 (0)1932 73 8818 / vchernih@kingston.eu

Laitetestit ja muut lehdistöasiat:
OS/G Viestintä, Lasse Pulkkinen
GSM +358 400 630 049 / kingstonpr@osg.fi

Kingston Digital on maailman suurimman puolijohdetoimittajiin kuuluvan, sitoutumattoman muistituottajan Kingston Technologyn tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustettu Kingston Digital vastaa Kingstonin flash-tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista maailmalla. Yhtiön Euroopan päämaja sijaitsee Lontoon lähistöllä Sunbury-on-Thamesissa. Lisätietoa Kingstonin tuotteista ja myyntipaikoista Suomessa on saatavissa ilmaisen palvelunumeron 0800 117 004 sekä web-sivuston http://www.kingston.com:n kautta.