Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Kihlasormusten uusi aikakausi – diginatiivin asiakasyhmän tavoittaminen verkossa sormussuunnittelijan avulla

Suokko Group

Julkaistu: 13.12.2013 klo 09:00
Julkaisija: Suokko Group

Tamperelainen Suokko Group tuo sormussuunnittelijan jokaiseen kotiin! Suunnittelijassa yhdistyy digiajan vaatimukset, vapaus yksilöidä ja suunnitella oma sormus sekä ammattitaitoinen käsityö.

Suokko Group on vastannut kasvavan online-shoppailun haasteisiin tuomalla markkinoille verkossa toimivan sormussuunnittelijan. Suunnittelija houkuttelee asiakaskuntaa jotka ovat siirtäneet ostoksensa verkkoon ja heitä, jotka haluavat enemmän vaihtoehtoja ja omaleimaisuutta sormuksilleen. Suunnittelu tapahtuu verkossa, mutta lopullinen ostos suoritetaan liikkeessä.

Suunnittelijan avulla asiakas voi suunnitella oman sormuksensa alusta loppuun kotonaan, satoja eri mahdollisuuksia hyödyntäen. Reaaliaikainen hintalaskuri näyttää hinnan kehityksen, joten budjetinmukainen suunnittelu on helppoa.

Henkilökohtainen kontakti asiakkaaseen halutaan sillti säilyttää, ja siksi tilaus viimeistellään lähimmässä sormussuunnittelijan kanssa yhteistyötä tekevässä kultasepänliikkeessä. Viimeistelyssä vahvistetaan koot ja suunnitelma ammattilaisen kanssa ja vasta tämän jälkeen sormus siirtyy valmistukseen.

Alan tilanne

Kultasepänala on viimeisiä vahvasti palveluun perustuvia kaupanaloja, tuotteiden arvokkuus ja henkilökunnan erikoisosaaminen on tärkeää. Miten kultasepänala kehittyy myös uuden sukupolven palvelijaksi? Menemällä verkkoon ja luomalla palvelut sinne missä ne voidaan tavoittaa. Esimerkki uusista keinoista tavoittaa asiakkaat on nimenomaan kyseinen sormusten suunnitteluohjelma www.suunnittelija.kihlasormukset.com –sivulla.

Lisätietoja: Iiro Suokko, iiro@suokko.fi tai 0500 226 161

Kuvat medialle: tämän linkin kautta

A S I A N T U N T I J A

Iiro Suokko, kultaseppä, diplomigemmologi (GIA Graduate Gemologist)

Kultasepänalan sekä timantti- ja korualan asiantuntija Suomessa ja ulkomailla

Asiantuntijakommentoinnit mm. Yle, MTV3 ja Alma Media.

Yhteys: iiro@suokko.fi  |  +358 500 226 161

Y R I T Y S

Suokko Group on maanlaajuisesti toimiva jalometalli ja jalokivikorutukku.
Suokko Group valmistaa timanttikoruja sekä toimii timantti- sekä korutukkuna.

Tehtävämme on edistää vastuullisia, eettisiä, sosiaalisia ja ympäristöystävällisiä käytäntöjä koko timantti- ja korutuotannon tuotantoketjussa, kaivoksesta myymälään.

Suokko Group  |  PL 448,
33101 Tampere  |  p. 010 420 4881  |