Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Italialainen muotitalo Moschino suunnitteli Samsungille trendikkäät lisävarusteet

Samsung Electronics Nordic

Julkaistu: 25.09.2013 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung Galaxy Note 3 ja Galaxy Gear nähdään Moschino 2014 Spring/Summer –kokoelman mukana catwalkilla.

Milano, Italia – 25. syyskuuta 2013 – Samsung ja Moschino julkistavat yhteistyössä uuden lisävarustekokoelman Samsung Galaxy Note 3 -älypuhelimelle. Galaxy Note 3 ja älykello Galaxy Gear loistavat myös Moschinon 2014 Spring/Summer -kokoelman asusteina.

Lisävarustekokoelmassa nähdään Moschinon tuttuja peace-merkkejä ja sydämiä. Yritykset suunnittelevat laajentavansa mallistoa myöhemmin tuoden lisävarusteita myös muille Samsung Galaxy -laitteille.

”Moschino täyttää tänä vuonna 30 vuotta ja on mukavaa juhlia sitä tällä uniikilla yhteistyöllä Samsungin kanssa. Samsung ymmärtää, että teknologia on tärkeässä osassa ihmisten tyylivalinnoissa”, sanoo Moschinon luova johtaja Rossella Jardini.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, p. 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co. Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon