Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Honda StikR -skootterit by JVG

Honda StikR -skootterit by JVG

Julkaistu: 08.04.2013 klo 15:30
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Hondan StikR-skootterit ovat erilaisilla tarra- ja väriyhdistelmillä tai kokonaan itse suunnitelluilla tarrasarjoilla tuunattavia skoottereita. Hondan StikR:t voi suunnitella kahden Honda-skootterin ja niiden värivaihtoehtojen pohjalle omassa palvelussaan, osoitteessa www.stikr.fi StikR-skoottereiden ensimmäisenä yhteistyökumppanina aloittaa Rap-kaksikko JVG.

JVG tuunaa omat StikR-skootterinsa – ja niitä voi myös ostaa omaksi

Hondan ja JVG:n yhteistyön myötä kaksikko tuunaa omat StikR-skootterinsa ja päristelee niillä koko kesän 2013. JVG-skoduja on myös ostettavissa nettisivun kautta. Kaksikon laatimia Spotify-soittolistoja ja kuvaamia YouTube-videoita voi seurata www.stikr.fi -sivustolla, Hondan facebook.com/hondamp -sivuilla sekä seuraamalla Instagramissa @jvgfi ja @Hondastikr.

JVG-skootteri

Uusi Honda NSC50R on aggressiivisen linjakas ja nyt myös omistajansa tyyliin tuunattavissa. Sen saa lisäksi valmiiksi Repsol-kisateipattuna. Hinnaltaan edullisemmassa Honda NSC50 Vision -moposkootterissa on enemmän värivaihtoehtoja – ja se on samoin tuunattavissa. Tuunatut skootterit voi tilata nettipalvelusta haluamansa jälleenmyyjän kautta tai suoraan jälleenmyyjiltä hintaan Honda NSC50 Vision 2.190 € + 230 € StikR-tarrasarjajaHonda NSC50R 2.390 € + 230 € StikR-tarrasarja. Näihin lisätään vielä paikkakuntakohtaiset toimituskulut.

JVG-keikoilla Bike Worldeissa

Honda-yhteistyön myötä JVG heittää DJ- ja -nimmarikeikat Bike Worldeissä: Vantaalla Ottopäivillä pe 17.5. klo 17.–19.00, Raisiossa la 20.4. klo 13.00 ja Tampereella la 27.4. klo 13.00.

Rap-kaksikko Jare ja VilleGallen Mustaa kultaa- ja Jvg.fi-albumit ovat molemmat myyneet kultaa. Kaksikon musiikkivideot ovat keränneet yli 16 miljoonaa katselukertaa YouTubessa. Vuoden 2012 Emma-gaalassa JVG voitti Vuoden tulokas- ja Vuoden Hiphop-albumi -pystit. JVG oli vuoden 2012 kuunnelluimpia artisteja Spotify -musiikkipalvelussa.

facebook.com/hondamp

Instagram:@jvgfi ja @Hondastikr

Hashtag #hondastikr

Jare ja VilleGalle tuunaavat omat skodunsa:

Lisätiedot:

Oy Brandt Ab

Patrick Manner Puh.  +358 400 654 698 E-mail: patrick.manner@brandt.fi

Warner Music Oy

Teppo Lounema
E-mail: teppo.lounema@warnermusic.com

Oy Brandt Ab tuo maahan mm. Honda-moottoripyöriä ja -mopoja, -perämoottoreita, -mönkijöitä, -puutarhakoneita, -generaattoreita, -vesipumppuja, -lumilinkoja, Arai-kypäriä, Ligier- ja Due-mopoautoja.

Warner Music jakelee ja markkinoi PME Recordsin julkaiseman musiikin ja Warner Live myy PME Recordsin artistien keikat. Nelisilmä, Häissä ja Kran Tursimo -hiteistä tunnetun JVG:n uutta musiikkia julkaistaan ensi vuonna PME Recordsin kautta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki