Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » HelsinkiMissio ei ole kytköksissä Mahdollisuus muutokseen -kampanjaan

HelsinkiMissio

HelsinkiMissio ei ole kytköksissä Mahdollisuus muutokseen -kampanjaan

Julkaistu: 07.10.2011 klo 15:26
Julkaisija: HelsinkiMissio

Syys-lokakuussa 2011 käynnistynyt mediakampanja Mahdollisuus muutokseen on saanut mediassa erilaisia nimiä. Sosiaalialan järjestö Helsinki Missio muistuttaa, että kyseisen kampanjan Pääkaupunkimissio ja Helsinki-Missio –nimiversiot eivät ilmennä mitään kytköstä lähes 130-vuotiaaseen HelsinkiMissioon.

HelsinkiMissio on yksinäisten senioreiden, apua tarvitsevien nuorten ja erityisryhmien saroilla toimiva sosiaalialan järjestö. Sen missio on vähentää pääkaupunkiseudun yksinäisyyttä ja auttaa unohdettuja. Järjestö kehittää jatkuvasti toimintaansa tarjoamalla ammattiauttajien keskusteluapua sekä arkiapua, pitkäaikaista tukea ja virikeryhmiä koulutettujen vapaaehtoistoimijoiden kautta.

HelsinkiMissio on luonut muun muassa Euroopan tasolla ainutlaatuisen terapeuttisen ryhmäkeskustelumallin Senioripysäkin yksinäisille senioreille. Se on tunnettu myös keikkamuotoisen vapaaehtoistoiminnan edelläkävijänä sekä Nuorten Kriisipisteestään ja väkivallan katkaisuohjelmastaan Aggredista. Lähes 80 henkeä työllistävä järjestö rahoittaa toimintaansa RAY.n ja Helsingin kaupungin tuilla sekä yksityis- ja yrityslahjoituksilla.