Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Helmikuun IKEA-uutuudet

Helmikuun IKEA-uutuudet

Julkaistu: 07.01.2015 klo 10:30
Julkaisija: IKEA Oy

Kevät on aivan kulman takana, ja IKEA-tavaratalot ovat täynnä uutuustuotteita, joiden avulla koti on helppo päivittää uuteen vuodenaikaan.

Eniten uutuuksia on tällä kertaa makuuhuoneosastolla: muun muassa moderni kalustesarja, origamien innoittamana syntynyt sänky ja houkuttelevia tekstiilejä. Muualle kotiin on tarjolla esimerkiksi mielenkiintoisia valaisimia, raikkaita kylpyhuonetekstiilejä ja näyttäviä ruokapöytiä. Helmikuun uutuudet tulevat myyntiin IKEA-tavarataloihin 1.2.

Mikäli tarvitset painokelpoisia kuvia, lähetäthän viestiä os pr.finland@ikea.com

Kevätterveisin,

Heidi ja Veera

IKEA Viestintä