Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Helkama lanseeraa tänään käynnistyvillä GoExpo-messuilla kesän hittituotteet Leijona-jopo villitsee kiekkokansan

Julkaistu: 08.03.2013 klo 10:00
Julkaisija: Helkama Velox

Helkama tuo GoExpo-messuille Suomen Jääkiekkoliiton virallisen polkupyörän, Leijona-jopon. Jopoilijat sähköistyvät myös uusista jopo-aurinkolaseista, jotka loistavat kauden trendiväreissä.

Nyt lanseerattava Leijona-jopo on Suomen Jääkiekkoliiton virallinen polkupyörä. Leijona-jopo on sinivalkoinen, kuinkas muuten, ja se on valmiiksi tuunattu.

– Leijonilla ei ole koskaan aiemmin ollut virallista polkupyörää ja tuntui todella luontevalta ryhtyä yhteistyöhän perinteikkään suomalaisen brändin kanssa, kertoo Joni Kinnunen MTV:n Leijonakaupasta.

Leijona-jopossa on vakiovarusteina koko joukko erilaisia tarvikkeita: kaksiväriset jopo-kädensijat, etutavarateline, valkoiset poljinkammet ja valkoinen, vakuutusyhtiön hyväksymä lukko.

Pyörä on lisäksi koristeltu Suomen jääkiekkomaajoukkueen logoin.

– jopo-polkupyörämme ovat suositumpia kuin koskaan. Haluamme pitää malliston monipuolisena ja uudistuvana. Nyt mallistoon liittyy valmiiksi tuunattu, erilaisin komponentein ja etutelinein varustettu Leijona-jopo, kertoo Helkama Veloxin toimitusjohtaja Jari Elamo.

– Urheilijoille polkupyöräily on luonteva tapa liikkua vapaa-aikana, joten siksikin tämä yhteistyökuvio sopii meille erinomaisesti. Odotamme, että fillarista tulee suuri hitti ja toivomme, että kevään MM-kisojen aikana Leijona-jopoja alkaa näkyä ympäri Suomen, sanoo Kinnunen.

Aurinkolasit kruunaavat jopo-lookin

jopo on lyhennys sanoista JOkaisen POlkupyörä. Tänä keväänä jopo tarkoittaa myös JOkaisen POkat, kun jopo tuo markkinoille aurinkolasivalikoiman.

– Kysyimme yli 80-tuhatpäiseltä jopon faniryhmältä Facebookissa, millaisia jopo-tarvikkeita he toivovat markkinoille. Aurinkolasit olivat yksi toivotuimmista, ja tässä ne nyt ovat, kertoo Jari Elamo.

Nuorekas, suomalaisten kasvoille suunniteltu mallisto tulee piristämään ja värittämään jopoilevaa katukuvaa. Aurinkolasimalleja on kolme: naisille, miehille ja unisex. Aurinkolaseissa käytetään laadukkaita linssejä, joissa UV-säteily suodattuu kokonaan (CE).  Sankoihin on kaiverrettu jopo-logo, joka on maalattu valkoiseksi.

– Malliston värimaailmassa esiintyvät pidetyimmät jopo-värit, eli turkoosi, fuksia, italianpunainen, army-vihreä, musta sekä muodikas trio-yhdistelmä. Uskon, että nämä lasit herättävät jopoilijoiden keskuudessa hyvää pöhinää, kertoo lasien myynnistä vastaavan Eurofun Oy:n Juha Seppälä.

Keväällä jopo-mallisto täydentyy myös trendikkäällä lippiksellä ja elokuussa pipolla. Aurinkolaseja on saatavilla 1.5.2013 alkaen hyvinvarustetuista optikkoliikkeistä, Suomen polkupyörätukuista sekä jopon omasta verkkokaupasta.

Jari Elamo, Helkama Velox, tj: 040 7672538, jari.elamo@helkamavelox.fi

Juha Seppälä, Eurofun Oy, 0400 811 979, juha@david.fi

Joni Kinnunen, Product Manager, MTV3/leijonakauppa, 040 752 6409, joni.kinnunen@mtv3.fi

Tuotteiden painokelpoiset kuvat ovat ladattavissa Helkama Veloxin kuvapankista osoitteesta www.helkamavelox.fi

käyttäjätunnus: velox

salasana: jm2468

Mikäli haluat Helkama Veloxin polkupyöriä testeihin tai kuvauksiin, olethan yhteydessä Pirkko Soiniseen, OSG Viestintä p. 0207 806 839 tai pirkko.soininen@osg.fi.

Helkama Emotor on suomalainen perheyrityskonserni, jonka konserniliikevaihto on noin 76 milj. euroa ja henkilökunnan määrä yli 300. Konsernin yhtiöihin kuuluvat Helkama Velox Oy, Suomen Polkupyörätukku Oy, Helkama Bica Oy sekä tämän tytäryhtiö Helkama Bica (Shanghai) Co.,Ltd. Helkama Bica valmistaa laiva- ja teollisuuskaapeleita Kaarinan ja Hangon tehtaillaan. Sen liikevaihto on 37,1 miljoonaa euroa. Laivakaapeleita valmistavalle Helkama Bica Shanghaille liikevaihtoa kertyy 8,6 miljoonaa euroa. Polkupyöriä valmistavan, maahantuovan ja markkinoivan Helkama Veloxin tehdas sijaitsee Hangossa ja yrityksen liikevaihto on 15 miljoonaa euroa. Suomen Polkupyörätukku on 10,5 miljoonan euron liikevaihdollaan Suomen suurin polkupyörien vähittäismyyntiketju. Helkaman polkupyöräliiketoiminnan polkupyöräbrändejä ovat Helkama, -jopo-, Merida, Insera, Corratec ja KTM.